Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:57:48 GMT

با کار تیمی موفق‌تر عمل خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۶۳۶۳

با کار تیمی موفق‌تر عمل خواهیم کرد

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی با بهره‌گیری از توان تیمی در اجرای اقدامات موفق‌تر خواهند بود.

محمود ثمینی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده که امروز ۲۹ مردادماه برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در چهارمین کارگروه اجتماعی استان موضوعاتی مانند بررسی معضلات اجتماعی، گزارش طرح ساماندهی کودکان کار و تشریح سند ارتقاء وضعیت زنان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اعضای کارگروه با بررسی و استفاده از یافته‌ها، موضوع خودکشی به‌عنوان یک معضل اجتماعی در جوامع، علل این اتفاق که در کدام جنسیت بیشتر رخ می‌دهد و راه‌های جلوگیری از آن را تحقیقی ارائه کنند تا بر اساس آن‌ها راهکارهای مناسب منظور شود.

معاون سیاسی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: عامل توسعه در جوامع، منابع انسانی و مردم هستند و باید به موضوع سلامت جامعه حساس باشیم و اقدامات خود را با برنامه‌ریزی اجرایی کنیم.

ثمینی با بیان اینکه بانوان محور خانواده برای تضمین آینده جامعه هستند، اضافه کرد: در بحث ارتقاء وضعیت بانوان، توانمندسازی و تقویت آنان اقدامات خوبی در استان به‌خصوص در دولت‌های یازدهم و دوازدهم صورت گرفته است.

وی بانوان را موفق در اجرای امورات مختلف توصیف کرد و افزود: نقش بانوان در خانواده مهم است از این‌رو تکریم، آموزش، بهداشت و موضوع اشتغال در راستای توانمندسازی آنان به‌ویژه با تشکیل دفاتر تسهیل گری در حال اجراست.

معاون استاندار لرستان بحث فرزند آوری را از موضوعات مورد تأکید مقام معظم رهبری عنوان و بیان کرد: اکنون جامعه به لحاظ شرایط سنی به سمت میانسالی پیش می‌رود و اگر ادامه راه همراه با اقتدار را می‌خواهیم، باید به جمعیت جوان توجه ویژه داشته باشیم.

ثمینی ادامه داد: حل مشکلات جوانان مانند بیکاری، مسکن، تورم و تشویق آنان به امر ازدواج از موضوعات مهمی است که باید برای رفع آن‌ها، فعال نمودن بخش خصوصی، دولتی و استفاده از کمک خیرین در زمینه‌های اقتصادی و اشتغال در دستور کار قرار گیرد.

وی در خصوص وضعیت کودکان کار اظهار کرد: اداره‌کل بهزیستی استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط، نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی کودکان کار از سطح شهر اقدام کند.

معاون سیاسی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: اعضای کارگروه اجتماعی برای رسیدن به هدف و نتیجه نسبت به اجرای برنامه‌ها با بهره‌گیری از توان کار تیمی عمل کنند، زیرا با کار گروهی موفقیت بیشتری حاصل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانداري طرح ساماندهی کودکان کار خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود