Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جوانان فلسطینی به رغم تهدیدهای «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر مسئولان اسرائیلی علیه غزه، باز هم راه‌اندازی بالن‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی را ازسرگرفتند.

ارسال بالن‌های آتش‌زا از غزه به سمت اراضی اشغالی از صبح امروز -چهارشنبه- تا شامگاه ادامه داشت و در نتیجه آن آتش‌سوزی‌های گسترده‌ای در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که هیاتی از سازمان اطلاعات مصر طی دو روز گذشته به رام‌الله و نوار غزه سفر کرد اما ظاهرا تلاش‌های این هیات برای آرام‌سازی اوضاع در مرزهای غزه فعلا نتیجه‌ای در پی نداشته است.

رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر بارها نوار غزه را هدف حملات گسترده قرار داده و حاضر به کاهش محاصره این باریکه و دادن اجازه ورود کالا و مواد اساسی برای فلسطینیان طبق تفاهمات آرام‌سازی اوضاع نیست.

فلسطینیان بارها تهدید کرده بودند که در صورت ادامه نقض تفاهمات آرام‌سازی اوضاع توسط رژیم صهیونیستی ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی و فعالیت‌های خشم شبانه در مرزهای غزه را از سرخواهند گرفت.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بالن های آتش زا سمت اراضی اشغالی بالن های آتش زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی

ایسنا/خراسان رضوی ۳۰ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه میرون واقع در شمال فلسطین اشغالی پرتاب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره بامداد یکشنبه موشک‌ها از جنوب لبنان به سمت پایگاه نظامی میرون رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شدند و آژیرهای هشدار در این منطقه به صدا در آمدند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که صدای انفجارهای شدید در منطقه میرون به گوش می‌رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی قبل از عملیات «وعده صادق»
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی