Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@00:15:01 GMT

تماشایی‌تر از این نمی‌شد!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۶۷۷۶

تماشایی‌تر از این نمی‌شد!

رقابت‌های لیگ برتر در حالی برگزار می‌شود که مسافران این قطار به ایستگاه پایانی رسیدند تا با برگزاری بازی‌های امشب، پرونده پیکارهای دوره نوزدهم لیگ برتر نیز بسته شده و به تاریخ بپیوندد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با وجود این که پرسپولیس در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ، پرونده قهرمانی در این رقابت‌ها را بست اما جنگ بر سر سهمیه‌های بعدی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دارد، این در حالی است که پس از قطعی شدن سقوط شاهین به لیگ دسته اول، حالا چند تیم برابر فرار از سقوط فرصت 90 دقیقه‌ای را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن اصفهان- گل‌گهر سیرجان

همسایه‌های جدولی به هم رسیدند!

دیدار دو تیم دهم و یازدهم جدول رده‌بندی کنونی لیگ برتر در حالی برگزار می‌شود که با توجه به 30 امتیازی بودن هر دو تیم جالب توجه است.

شاگردان لوکا در حالی در این دیدار برابر یاران مجید جلالی به میدان می‌روند که با توجه امتیازاتی که تاکنون کسب کرده‌اند و بازی‌های سختی که پیش‌روی حریفان پائین‌تر از آنها در هفته پایانی شاهد هستیم، می‌توان پیش‌بینی کرد که خطر چندانی بابت سقوط آنها را تهدید نمی‌کند، مگر این که این تیم‌ها اسیر اتفاقات عجیب و غریبی شوند که ممکن است در هفته پایانی رخ بدهد.

نفت‌ مسجدسلیمان- پارس جنوبی جم

جمی‌ها در انتظار معجزه!

اگر چه این دیدار برای نفتی‌ها به لحاظ امتیازی و شرایط جدول حساسیتی ندارد اما برای پارسی‌ها بازی مرگ و زندگی است و آخرین امیدهای شاگردان سیروس پورموسوی با پیروزی در این دیدار جستجو می‌شود.

پارسی‌ها در این بازی در حالی باید برای بقا در لیگ برتر، با نفت مسجدسلیمان بجنگند که چشم به لغزش تیم‌های بالای سر خود هستند و امیدوارند با پیروزی برابر نفت و شکست و ناکامی حریفانی مانند پیکان، ماشین‌سازی و حتی سایپا در روز آخر جشن بقا در لیگ را در مسجدسلیمان برپا کنند.

پیکان تهران- سپاهان اصفهان

بقا یا صعود؟

با توجه به شرایط این دو تیم در جدول رده‌بندی می‌توان این دیدار را جنگ سهمیه نامید. پیکانی‌ها که در حال حاضر با 28 امتیاز و تفاضل گل 6- در رده سیزدهم قرار دارند برای این که اسیر اما و اگرها نشوند باید برابر سپاهان به پیروزی برسند. این در حالی است که در آن سوی میدان سپاهانی‌ها پس از ناکامی‌های گذشته خود، در هفته قبل برد شیرینی را برابر شهر خودرو کسب کرد تا در بازی آخر خود با امیدواری به لغزش تراکتور و استقلال، پیروزی  دیگری را به دست آورده و دست‌شان از  کسب سهمیه آسیایی کوتاه نماند.

شهر خودرو مشهد- نساجی مازندران

دیداری تشریفاتی در مشهد!

 بدون شک تلخ‌ترین شکست فصل شهر خوردو برابر سپاهان رقم خورد تا با باخت در بازی 6 امتیازی، امیدهای این تیم برای کسب سهمیه آسیایی نقش بر آب شود و بازی این تیم در هفته پایانی برابر نساجی مازندران، دیداری تشریفاتی باشد.

شهرخودرو با 45 امتیاز و تفاضل گل 2+ حتی با پیروزی برابر نساجی هم نمی‌تواند شانسی برای کسب سهمیه داشته باشد. این در حالی است که در آن سوی میدان نیز نساجی با حضور در کمرکش جدول نه ترس از سقوط دارد و نه شانسی برای صعود و به نظر می‌رسد تنها به دنبال این است که نمایش خوب خود در بازی‌های اخیر را تکمیل کند.

ماشین‌سازی‌تبریز- صنعت نفت آبادان

سبزقباها ماندنی می‌شود؟

پس از شکست در دربی تبریز، آخرین امید ماشین‌سازان به بقا در لیگ نوزدهم، پیروزی در بازی آخر و توقف و ناکامی دیگر تیم‌های در خطر سقوط است تا بدین ترتیب شاگردان هومن افاضلی بتوانند در بازی آخر خود جشن بقا در لیگ برتر را برگزار کنند.

این در حالی است که حریف این بازی ماشین‌سازان، صنعت‌نفت آبادانی است که خطر سقوط و شانس صعود ندارد و به نوعی این بازی برای سراج و شاگردانش دیداری تشریفاتی باشد.

فولاد خوزستان- تراکتور تبریز

تلاش آخر برای کسب سهمیه

جدال پایانی فولاد و تراکتور در لیگ نوزدهم برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است و می‌توان این دیدار را فینال در هفته پایانی برای سهمیه آسیایی دانست.

با توجه به فاصله امتیازی در بالای جدول، این تیم‌ها برای کسب سهمیه در این دیدار جدال حساسی را پیش روی خود می‌بینند.

این تیم‌ها در شرایطی روبروی هم قرار می‌گیرند که فولادی‌ها در آستانه بازی آخر خود در لیگ برتر با 48 امتیاز و تفاضل 17+ در رده پنجم قرار دارد. این در شرایطی است که تراکتوری‌ها با 50 امتیاز و تفاضل 9+ در رده سوم قرار دارند. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر صعود هفته سی ام جشن سهمیه سقوط به لیگ دسته اول هفته پایانی برای کسب سهمیه امتیاز و تفاضل بقا در لیگ بازی آخر لیگ برتر دو تیم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس با ثبت هجدهمین تساوی فصل شیاطین سرخ همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 17:30 به وقت تهران، چهار مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد برابر میهمان خود برنلی - تیم ماقبل آخر جدول - به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

شیاطین سرخ که با گلزنی آنتونی در دقیقه 79 قفل دروازه حریف را شکستند، نتوانستند از برتری خود محافظت کنند و در دقیقه 87 دروازه‌‌شان توسط زمی آمدونی باز و به این ترتیب بازی به تساوی کشیده شد. این پنالتی حاصل خطای آندره اونانا دروازه‌بان من‌یونایتد روی زمی آمدونی برای دفع یک توپ بود.

با این نتیجه منچستریونایتد 54 امتیازی شد و اگرچه همچنان در رده ششم جدول باقی می‌ماند اما اختلافش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، نیوکاسل به تنها یک امتیاز کاهش یافت. این در حالیست که میان من‌یونایتد با استون‌ویلا به عنوان دارنده آخرین سهمیه انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا 12 امتیاز فاصله وجود دارد و تنها 4 هفته به پایان فصل جاری باقی مانده است.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

در سایر بازی‌های امروز لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

ولورهمپتون 2 - لوتون یک
فولام یک - کریستال پالاس
نیوکاسل 5 - شفیلدیونایتد یک

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (33 بازی)، لیورپول با 75 امتیاز (35 بازی) و استون‌ویلا با 66 امتیاز (34 بازی) رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید