Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله غلامی شامگاه چهارشنبه در حاشیه چهل و پنجمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در گفت و گو با ایرنا افزود: در ابتدای جلسه امروز گزارشی از روند ابتلا و درمان بیماری توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان ارائه شد که حاکی از روند ملایم افزایش ابتلا به کرونا بود، هرچند در بسیاری از نقاط کشور، استان‌ها توانسته‌اند به مرحله نزولی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تاکید اصلی این جلسه بر ضرورت رعایت دستورالعمل های  صادر شده بود و در همین راستا گزارش‌هایی از برخی دستگاه‌ها، صنوف و مراکز فرهنگی، آموزشی، ورزشی و تفریحی مبنی بر کوتاهی در رعایت این دستورالعمل‌ها ارائه شد.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: قرار شد تیم بازرسی ویژه‌ای در ۲۴ شهرستان مرکب از دستگاه‌های دخیل در مدیریت و مهار بیماری کرونا از جمله نیروهای نظامی و انتظامی تا دستگاه‌های بهداشت و درمان تشکیل شود.
وی اضافه کرد: این تیم‌های بازرسی ویژه در شهرستان‌ها وظیفه دارند پی از بررسی میدانی، گزارش‌های خود را برای دبیر ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ارسال کنند و در آنجا نیز این گزارش‌ها رصد تا با تیم بازرسی ویژه استانداری اصفهان، کنترل خاص اعمال شود.
غلامی تاکید کرد: همچنین شورای اداری در نخستین فرصت تشکیل خواهد شد و دستور جلسه آن رعایت دستورالعمل های ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کروناست که با توجه به حضور کلیه مدیران و فرمانداران در آن، تاکید ویژه‌ای در این زمینه خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین قرار شد بازرسی استانداری با تشکیل یک تیم ویژه در کلیه دستگاه های اجرایی حضور پیدا کند و با بررسی روند اجرای دستورالعمل ها با متخلفان برخورد لازم را داشته باشد.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ابراز امیدواری کرد: با پیگیری تیم‌های استانی و شهرستانی و دبیر ستاد و جمع آوری گزارش‌ها بتوان روند صعود کرونا در اصفهان را مهار  و مشابه سایر استان‌ها به سمت روند نزولی حرکت کرد.
 
 

برچسب‌ها ویروس کرونا اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصفهان استانداری اصفهان ویروس کرونا اصفهان استانداری اصفهان ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا دستورالعمل ها دستگاه ها گزارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای مرگور ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان به همراه مدیر زراعت سازمان و کمیته فنی شهرستان ارومیه ضمن بازدید از مرکز مرگور به منظور رصد و پایش مزارع و بررسی وضعیت زراعی از مزارع گندم و علوفه منطقه بازدید کرد.

 دیانتی در حاشیه این دیدار تاکید کرد: علاوه بر محصول استراتژیک  گندم   محصولات دیگری مانند جو، دانه های روغنی، حبوبات، نباتات علوفه ای و گیاهان دارویی را نیز می توان با موفقیت تولید کرد که علاوه بر تامین بخشی از نیاز بهره برداران و جامعه مصرف در حفاظت از منابع تولید و پایداری آنها نقش موثری خواهند  داشت. 

وی ادامه داد: با اجرای طرح جهش در دیمزارها  اقدامات فنی  لازم در راستای کشاورزی حفاظتی ازجمله حفظ بقایا، کشت عمود بر شیب، گذر از آیش زرد به سبز و کشت مستقیم از اهداف طرح میباشد که کارشناسان محترم در مراکز جهاد کشاورزی نسبت به اجرای آنها اهتمام بیشتری باید داشته باشند.

دیانتی اضافه کرد: در طرح جهش تولید در دیم زارها علاوه بر استفاده از بذر و کود مناسب، مبارزه با عوامل خسارتزای گیاهی مانند مبارزه با آفات و بیماری و توجه به توصیه های مروجان کشاورزی هم از دیگر عوامل موثر در افزایش تولید گندم و سایر محصولات است.

دیانتی افزود: استفاده از تکنیک های روز دنیا برای افزایش بهره وری در اراضی دیم یکی از اهداف طرح جهش بوده و کشاورزی حفاظتی و کم خاکورزی و بی خاکورزی، استفاده از ارقام جدید و متحمل به شرایط اقلیمی و ... از جدیدترین و کارآمدترین روش های مورد استفاده در دنیاست.

در ادامه اشکان رضایی معاون فنی و اجرایی شهرستان گزارشی از اجرای طرح در شهرستان و مجیدی مسئول مرکز مرگور گزیده ای از اجرای طرح و اقدامات انجام یافته در منطقه مرگور را ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی روند اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای مرگور ارومیه
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا