Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه ویژه مقام معظم رهبری و دولت، طرح های زیربنایی بزرگی در استان اجرا و یا در حال اجرا است که موجب جنب و جوش و امیدآفرینی در مردم شده است.

احمدعلی موهبتی استاندار در دیدار با دبیر هیأت دولت، ضمن تشکر از توجه ویژه رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور و هیات دولت به سیستان و بلوچستان افزود: اختصاص ۳۰۰میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای احداث راه‌آهن و در کنار آن پروژه های بزرگی مانند بنادر و بزرگراه، گازرسانی به شهرها، طرح های کشاورزی، توجه ویژه به ارتقای زیرساخت های آموزشی، ساماندهی حاشیه نشینی، طرح احداث ۷۰ هزار واحد مسکونی در استان و لطف و عنایت الهی که موجب بارندگی و رفع مشکل خشکسالی‌ها را در پی داشت، موجب جنب و جوش و امید آفرینی در استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سرمایه‌گذاری ها و رونق پروژه‌های متعدد زیرساختی، باعث کاهش ۳.۵ درصدی نرخ بیکاری در استان و بهبود معیشت و کسب و کار مردم گردید.

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: به لحاظ مدیریتی، انسجام و هماهنگی لازم بین مدیران و تعامل گروه های مختلف استان، کمک موثری در پیشبرد برنامه ها و پروژه ها بوده است.

موهبتی اضافه کرد: نگرش محوری در مدیریت استان، فراهم کردن فضای مشارکت و همکاری افراد شایسته و توانمند از تمام گروه هاست و گام های خوبی در این راستا برداشته شده است.

وی تاکید کرد: در انتصاب مدیران استانی، باید به مولفه های اثرگذار اعم از اجتماعی، توانمندی و شایستگی و مسایل منطقه ای توجه گردد.

استاندار تصریح کرد: تلاش مدیریت استان بر نهادسازی، ایجاد تشکل ها و ایجاد گروه های مرجع برای بروز و ظهور بیش ترین مشارکت مردم در اداره و توسعه استان بوده است.

دبیر هیئت دولت در این دیدار اظهارکرد: تعامل با گروه های قومی و باورها و سلایق، باید بر مبنای رهنمودها، منش، و دیدگاه امام باشد چراکه افراط و تفریط، ما را از خط امام (ره) دور می کند.

حسین سیمایی صراف افزود: اساس مدیریت باید مبتنی بر تعامل با همه گروه‌های اجتماعی باشد و نباید به گونه ای عمل کنیم که دلزدگی در مردم ایجاد شود.

وی بیان کرد: تلاش ها در استان باعث شده تا مردم به سمت کار و تلاش و ایفای نقش در استان هجوم بیاورند و این  چشم انداز خوبی را ترسیم می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار سیستان و بلوچستان استانی سیاسی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با مدیرکل شیلات استان گفت: تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است و با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی‌های صید و صیادی می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.
خلیل احمد سلامی افزود:  برای تحقق شعار سال باید از توانمندی مردم به ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده‌ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم دارد.
سلامی گفت: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است