Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا به نقل از استاکر، در این فهرست «هفت سامورایی» ساخته «آکی را کوراساوا» محصول سال ۱۹۵۴ رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و فیلم کره ای «انگل» ساخته «بونگ جون هو» که در اسکار ۲۰۲۰ به عنوان اولین فیلم خارجی زبان تاریخ جوایز سینمایی اسکار برنده شاخه بهترین فیلم شد، در رتبه دوم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انیمه ژاپنی «شهر اشباح» ساخته «هایائو میازاکی» (۲۰۰۱)، «سه رنگ: قرمز» یه کارگردانی «کریشتوف کیشلوفسکی» (۱۹۹۴)، «فانی و الکساندر» از «اینگمار برگمان» (۱۹۸۲)، «ارتش سایه ها» به کارگردانی «ژان پیر ملویل» (۱۹۶۹)، «متروپلیس» ساخته «فریتس لانگ» (۱۹۲۷)، «دنباله رو» به کارگردانی «برناردو برتولوچی» (۱۹۷۰)، «یوزپلنگ» به کارگردانی «لوکینو ویسکونتی» (۱۹۶۳) و «هزارتوی پن» ساخته «گیرمودل تورو» (۲۰۰۶) در این فهرست به ترتیب در رتبه های سوم را به خود اختصاص داده اند. 

فیلم برنده اسکار«جدایی نادر از سیمین» و «درباره الی» از ساخته‌های اصغر فرهادی و «لاک پشت ها هم پرواز می کنند» به کارگردانی بهمن قبادی نیز در فهرست ۱۰۰ فیلم برتر غیر هالیوودی تاریخ سینما به ترتیب رتبه ها ۱۷، ۶۹ و ۸۱ جای گرفته اند. 

فیلم هایی از کارگردان نامداری چون «سرجیو لئونه»، «روبر برسون»، «ادوارد یانگ»، «بلا تار»، «ویتوریو دسیکا»، «لوئی مال»، «روبرتو روسلینی»، «فدریکو فلینی»، «فرانسوا تروفو»، «لوئیس بونوئل»، «آنگ لی»، «وونگ کاروای»، «میشائیل هانکه»، «آلفونسو کوارون»، «ژان لوک گدار»،«آندری تارکوفسکی» و ... نیز در این فهرست حضور دارند. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس