Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:03:00 GMT

رژیم صهیونیستی باردیگر غزه را هدف قرار داد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۷۲۸۸

رژیم صهیونیستی باردیگر غزه را هدف قرار داد

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تانکهای ارتش مواضع نظامی متعلق به سازمان حزب الله در غزه را در پاسخ به ارسال بالن‌های آتش هدف قرار داد.

خبرنگار آناتولی از غزه گزارش داد، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی یک دیده بانی متعلق به گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس را در مناطق مرزی شرق غزه هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، کسی در این حمله کشته یا زخمی نشده است.

رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه نیز منطقهای را در جنوب نوار غزه بمباران کرد.

پیش‌تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند، ارسال بالن‌های آتش‌زا از غزه به مناطق هم‌مرز با این باریکه منجر به آتش سوزی در ۲۰۰ هکتار از اراضی اشغالی شده است.

پس از آرامش نسبی و چند هفته‌ای در مرز نوار غزه، با حمله ارتش صهیونیستی به این باریکه، دوباره تنش‌ها در این منطقه بالا گرفت.

برچسب‌ها نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، یک رسانه آمریکایی عصر امروز (پنج‌شنبه) از تعلیق مبادلات تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی در نتیجه تداوم جنایات تل‌آویو در غزه خبر داد.

بیشتر بخوانید: واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی

بلومبرگ در این باره گزارش داد: ترکیه تجارت با اسرائیل را به حال تعلیق درآورده است.

در همین راستا، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: اردوغان با بستن بنادر به روی واردات و صادرات اسرائیل، توافقات را زیر پا می‌گذارد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی افزود: مذاکره فوری برای یافتن جایگزینی برای تجارت با ترکیه را با همه طرف‌ها در کابینه انجام دادم.

همزمان با اغاز تجاوزات به نوار غزه اختلافات میان ترکیه و رژیم صهیونیستی که پیشتر روابط خود را عادی‌سازی کرده بودند، بالا گرفت و جنگ لفظی میان مقامات ۲ طرف شکل گرفت.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به‌ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229295 برچسب‌ها ترکیه

دیگر خبرها

  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود