Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «ماهاتیر محمد» نخست وزیر سابق مالزی گفت که توافق امارات با رژیم صهیونیستی جهان اسلام را به گروه‌های متخاصم تقسیم می‌کند و به تل‌آویو این امکان را می‌دهد تا بر آتش این درگیری‌ها بیفزاید.

وی که با نشریه «این هفته در آسیا» صحبت می‌کرد، افزود: «این توافق، قدرت گروه‌های متخاصم برای کشتار را افزایش خواهد داد و دیگر صلحی حتی میان کشورهای اسلامی وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نخست وزیر سابق مالزی هشدا داد: «این توافق موضع اسرائیل که اعتقاد دارد فلسطین متعلق به اسرائیل است را تقویت می‌کند.»

محمد افزود: «کاملا طبیعی است که فلسطینیان و کسانی که با آرمان فلسطین همراه هستند به این توافق واکنش نشان دهند و این به معنای طولانی شدن جنگ در خاورمیانه است.»

هفته قبل بود که واشنگتن، ابوظبی و تل‌آویو طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، «محمد بن‌زاید» ولی‌عهد ابوظبی و نتانیاهو به توافق رسیدند که از این به بعد همکاری و روابط مشترک داشته باشند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است

 «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز یکشنبه گفت که تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است.

وی همچنین خبر داد که با «سامح الشکری» وزیر خارجه مصر درباره اوضاع منطقه گفتگو کرده و دو طرف بر ضرورت پایان جنگ در غزه تاکید کرده‌اند.

بورل اضافه کرد: «با الشکری بر ضرورت رسیدن کمک‌ها به غزه و اتخاذ گام‌های جدی برای اجرای راه حل دو دولت به توافق رسیدیم».

منبع :فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد