Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:07:10 GMT

استاندار زنجان: هر اقدامی بدون رسانه عقیم است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۷۶۳۰

استاندار زنجان: هر اقدامی بدون رسانه عقیم است

فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در سالن اجتماعات جوادالائمه استانداری زنجان، با تقدیر از تمامی دست اندرکاران و عوامل برگزاری این جشنواره، تصریح کرد: تعداد بالای آثار شرکت داده شده در این جشنواره نشان از پویایی و بالندگی عرصه رسانه و خبر در استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: نقش رسانه بسیار رفیع و بزرگ است و افراد شریف و قانعی در آن اشتغال دارند، مسئولان هم باید ارتباط مناسب با رسانه داشته باشند چرا که این امر به سود خودشان است، رسانه ها نیز باید سخن مردم را به مسئولان برسانند.

حقیقی با اشاره به بهبود وضعیت ارتباط دستگاه ها و رسانه نسبت به گذشته، خاطرنشان کرد: با این حال تا دستیابی به بهترین شرایط در ارتباط بین مدیران و رسانه ها فاصله وجود دارد که باید مدیران بدانند رمز موفقیت آنها تعامل با رسانه است.
استاندار زنجان ابراز کرد: همه افراد در رده های مختلف باید بدانند شغل و پیشه نباید برای آنها عادی شود چرا که این موضوع دردبزرگی است و دردسر بزرگی برای بقیه درست می کند شخصی که کار خود را بی اهمیت می داند، طرف مقابل را هم دچار تنش می کند.
وی تاکید کرد: همچنین ضروری است ما عشق واقعی به شغل خود داشته باشیم تا ضمن پاکی، سرعت، نظم و حساسیت برای انجام کارها، نسبت به رفع مشکلات حساس شویم چراکه  هرچه جز این باشد شعاری بی پشتوانه است.
حقیقی با بیان اینکه کسانی که به حرف های خود ایمان و باورندارند در جامعه مشکل ایجاد می کنند، خاطر نشان کرد: مدیران موفق می دانند که بخش مهمی از فعالیت های آنها از کانال رسانه معرفی می شود و رسانه رمزموفقیت ومعرفی اقدامات آنها در بسیاری از مواقع است.
استاندار زنجان در بیان نمونه ای از اهمیت کار رسانه، یادآور شد: اگر رسانه ها نقش خود را ایفا نمی کردند هر ۳ دوره غربالگری کرونابه طور صددرصد در استان انجام نمی شد و بازتاب رسانه ای این اقدام بود که موجب شد سازمان بهداشت جهانی بر طرح پایلوت زنجان صحه گذارد.
وی تاکید کرد: در طرح سرولوژی نیز استان زنجان را می توان به عنوان نمونه موفق طرح پایلوت کشوری عنوان کرد همچنین زنجان تنها استانی است که هزار نفر در نقاهتگاه های کرونا مداوا شدند و در واقع رسانه ها هم کمک کردند و روحیه دادند تا از ورود این افراد به بیمارستان جلوگیری شود که در غیر این صورت انفجار بیماری را شاهد بودیم.
حقیقی با بیان اینکه کنترل کرونا در استان تا ابتدای تیر ماه خوب بود، گفت: متاسفانه در تیر ماه با آغاز مراسمات مختلف ترحیم، عروسی و جشن های خانوادگی دوباره تعداد مبتلایان و مراجعین افزایش داشت به طوری که تعداد مراجعین ما از ۴۰۰ نفر در روز به ۱۲۰۰ نفر افزایش یافت.
وی یادآور شد: به واسطه رسانه اطلاع رسانی ها به مردم رسید و پس از ۲ هفته پر آسیب، این میزان را بسیار کاهش دادیم که بدون کمک رسانه امکان پذیر نبود.
استاندار زنجان در پایان با اشاره به ورود ۱۹۰ خانم به عرصه مدیریت در استان، بیان کرد: امسال از هر دستگاهی دو نفر جوان را به عنوان مدیر خواستیم که در سازمان مدیریت و برنامه ریزی تحت آموزش و مدیریت هستند و تا پایان هفته دولت ۱۰۴ مدیر جوان در کنار مدیران ارشد قرار می گیرند تا در آینده مدیرانی مجرب داشته باشیم.

برچسب‌ها محمود صارمی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روز خبرنگار استانداری زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود صارمی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روز خبرنگار استانداری زنجان زنجان محمود صارمی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روز خبرنگار استانداری زنجان زنجان استاندار زنجان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان پنج‌شنبه شب ۶ فروردین در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و سیلابی شدن شرق استان، وارد شهرستان بم شد. 

وی پس از ورود به این شهرستان از محور بم_ روداب بازدید کرد و از مسئولان محلی جویای وضعیت منطقه شد. 

در ادامه استاندار کرمان با حضور در نظام‌شهر از محور نظام‌شهر - ارگ جدید نیز بازدید کرد. 

گفتنی است این محور همچنان مسدود بود، اما هیچ گونه خسارت جانی و مالی وارد نشده و آب ناشی از بارش باران در رودخانه هدایت شده و از منطقه مسکونی خارج شده است. 

محور روداب شرقی روستای مهدی‌آباد نرماشیر مقصد بعدی استاندار کرمان بود. 

این روستا به دلیل بارش شدید باران دچار سیلاب شده بود و فداکار در این بازدید شبانه ضمن شنیدن صحبت بخشدار و دهیار منطقه، دستور لازم برای ساماندهی این روستا را صادر کرد. 

میانگین بارش استان ۲ برابر سال گذشته بوده است 

 محمدمهدی فداکار استاندار کرمان پنج‌شنبه شب ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از روستای مهدی‌آباد از توابع شهرستان نرماشیر گفت: در پی بارندگی در شرق استان بویژه در منطقه بروات که موجب هدایت سیلاب به طرف منطقه ارگ جدید، دشت مجاور آن، نظام شهر و نرماشیر شد و علی‌رغم حجم و سرعت بالای بارندگی؛ اما خوشبختانه آسیب جدی وارد نشده است. 

وی با بیان این مطلب که ۲ روستا تحت تاثیر بارش باران قرار گرفتند که آب در حال فرو نشست و وضعیت آن در حال ساماندهی است، افزود: به لطف خدا، با مدیریت و آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی، خسارت خاصی اتفاق نیفتاده است؛ اما باید آمادگی لازم برای مقابله با خطرات ناشی از سیل را حفظ کرد. 

فداکار با اشاره به اینکه در مجموع بارندگی‌های استان تلفات خاصی در منطقه حادث نشده است، ابزار داشت: حدود ۱۱ روز است که استان درگیر سامانه بارشی بوده است و در همه مناطق یعنی جنوب، شمال، شرق و غرب استان شاهد بارندگی بوده‌ایم و تاکنون با بیش از ۶۰ میلیمتر؛ یعنی ۲ برابر میانگین بارندگی نسبت به پارسال بارش باران را داشته‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!