Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@22:43:08 GMT

امسال ۲۰ معدن غیرفعال احیا می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۸۱۶۲

امسال ۲۰ معدن غیرفعال احیا می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محسن دارابی رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان کرمانشاه از فعالسازی ۱۳ معدن غیرفعال در سال ۹۹ خبر داد و گفت:با برنامه ریزی های انجام شده در سال جهش تولید باید ۲۰ معدن غیرفعال احیا شود.

رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان افزود: بیش از ۷۰ درصد از هدف گذاری در زمینه احیای واحد‌های معدنی در سطح استان محقق شده است، که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محسن دارابی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای بهره برداران و مسئولین فنی معادن به منظور ارتقاء سطح آگاهی؛ تسریع در پرداخت به موقع حقوق دولتی؛ احیای واحد‌های معدنی غیر فعال و حفظ معادن موجود؛ ارتقای سطح ایمنی کارکنان معادن استان؛ ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز معادن ازعمده برنامه‌های سازمان در حوزه معدن است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن اشتغال جوانان اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: بررسی وضعیت معدن «کامو» در اولین فرصت / وزیر صمت پای کار است +فیلم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستور می‌دهیم حتما موضوع معدن «کامو» بررسی شود و اگر آلایندگی اتفاق افتاده باشد در اولین فرصت طبق قانون برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاردانشجو درباره فعالیت معدن کامو، گفت: برای فعالیت معادن در مناطق حفاظت شده چهارگانه، وزارت صمت موظف است از ما مجوز و استعلام بگیرد.

وی افزود: در مناطق خارج از چهارگانه، زمانی سازمان محیط زیست ورود می‌کند که بحث آلایندگی مطرح باشد.

سلاجقه اضافه کرد: دستور می‌دهیم حتما موضوع معدن «کامو» بررسی شود و اگر آلایندگی اتفاق افتاده باشد در اولین فرصت طبق قانون برخورد می‌کنیم.

وی در پایان بیان کرد: وزیر صمت در این زمینه پای کار است، حتما از ظرفیت طرفین استفاده می‌کنیم تا مساله حل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وجود ۴۵ معدن غیرفعال در لرستان
  • سلاجقه: بررسی وضعیت معدن «کامو» در اولین فرصت / وزیر صمت پای کار است +فیلم
  • مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد
  • تمدید مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی
  • سند آمایش و نقشه راه معادن مازندران تدوین شود
  • تدوین نقشه راه معدنی برای تحقق حکمرانی اقتصادی در مازندران
  • وجود ۲۰۰ معدن فعال در کردستان
  • «خدای جنگ» حسین دارابی مجوز ساخت گرفت
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم