Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد طاهر طیب زادگان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: می طلبد هیات های مذهبی در سطح شهرستان همکاری های لازم را داشته باشند تا مراسمات ماه محرم  به خوبی برگزار شود.

وی بیان کرد: هیات های مذهبی در محیط های باز با حفظ فاصله فیزیکی بین افراد به اندازه چهار متر مربع و هر فرد ۱.۵ متر از فرد کناری، پشت سر و جلو فاصله داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیب زادگان بر استفاده  همه عزاداران حسینی در تمام مراسمات  از ماسک تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین آمار مرگ و میر در میان افرادی است که بیماری زمینه ای دارند اضافه کرد: نیاز است افراد مسن و افرادی که بیماری های مزمن و حساس دارند در منازل عزاداری و در مجالس عمومی شرکت نکنند.

رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه گفت: برگزاری مراسمات در فضای باز اولویت اصلی هیات های مذهبی و در صورت برگزاری در محیط های بسته باید از یک چهارم ظرفیت فیزیکی مکان  استفاده شود.

طیب زادگان اظهار کرد: عزاداران برای زنجیرزنی در دسته های عزاداری برای جلوگیری از انتشار کرونا از زنجیرهای شخصی استفاده کنند.

وی گفت: زمان مراسمات حداکثر بیشتر از ۲ ساعت نباشد و همچنین توصیه می شود که نذورات به سمت ماست و لوازم بهداشتی پیش برود.  

وضعیت کرونا در شهرستان کهگیلویه همچنان در حالت هشدار و نیاز است همه مردم با رعایت مسائل بهداشتی تا ریشه کنی این ویروس با مسئولان شبکه بهداشت و درمان همکاری کنند.


 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا سلامت روان هیأت عزاداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا سلامت روان هیأت عزاداری کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا سلامت روان هیأت عزاداری هیات های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با شب شهادت امام صادق(ع) مراسم عزاداری در میدان شهرری برگزار می شود.

براساس این گزارش، مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع)عصر امروز و از ساعت ۱۶ با حضور مداحان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • اژه‌ای: موارد مطروحه باید مطابق قانون باشد
  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • آیت الله ابراهیم امینی و تربیت عقلانی
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه