Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:39:54 GMT

دست همه معلمان ‌می‌بوسم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۸۲۰۳

دست همه معلمان ‌می‌بوسم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان در مراسم بزرگداشت یکصدمین سالگرد تاسیس اداره کل آموزش و پرورش اصفهان، با اشاره به اهمیت مقام معلم، اظهار داشت: موی سپید هر یک از معلمان حاضر در برنامه نشان از تجربه آنان است.

او افزود: اصفهان ویژگی‌های خاصی دارد و همواره مدیران در مقاطع مختلف نوآوری‌های بسیاری داشتند و هم اکنون هم مدیران در سطوح و حوزه‌های مختلف نوآوری و تدابیر متفاوتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان اولین استانی است که شورای مهارت و فناوری را تشکیل داده، گفت: از آنجایی که استان اصفهان اولین استان دارای شهرک علمی و تحقیقاتی کشور بود، دامنه فعالیت این شهرک را به کریدور علم و فناوری کشور گسترش داد.

او تصریح کرد: اولین اولویت من که در تمام جلسات استانی گفته می‌شود، آموزش و پرورش است و اعتقادم بر این است که اگر قصد حل و فصل مشکلات موجود کشور را با ظرفیت‌های خوب و آسان و کم هزینه داریم، بهترین راه نگرش مثبت به آموزش و پرورش است.

رضایی ادامه داد: دست همه معلمان به ویژه معلمان کلاس اولی را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم.

در ادامه برنامه مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تبریک یکصدمین سالگرد تاسیس اداره کل آموزش و پرورش، اظهار داشت: اولویت اصلی استاندار اصفهان، آموزش و پرورش است و در عمل هم شاهد اهتمام استاندار اصفهان به این قضیه هستیم.

محمد اعتدادی افزود: در شرایط شیوع گسترده کرونا ویروس، همکاران فرهنگی جهاد آموزشی ارزشمند در استان اصفهان انجام داده‌اند و این سرمایه اجتماعی که بین فرهنگیان برقرار بود، هیچ وقت کم نشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان انجام اقدامات خوب آموزشی و پرورشی در استان، گفت: آموزش و پرورش استان اصفهان مثل همیشه در جایگاه رفیع علمی، فرهنگی، تربیتی و پرورشی کشور قرار دارد و همچنان با بالندگی مسیر خود را پیش می‌برد.

او تصریح کرد: من به عنوان معلم ابتدایی در دورترین نقاط و روستا‌های استان اصفهان تدریس کرده‌ام و اکنون افتخار می‌کنم که روزگاری در دوره ابتدایی آموزش و پرورش تدریس کرده و دست همه معلمان را می‌بوسم.

رونمایی از ۲۳ جلد کتاب شامل ۸ کتاب در بخش اصلی و ۱۵ کتاب در بخش جنبی، رونمایی از تمبر اختصاصی آیین یکصدمین سالگرد تاسیس اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، تجلیل از پدر نخستین شهید مدافع سلامت اصفهان شهید دکتر سعید حقیقی از آیتم‌های برنامه یکصدمین سالگرد تاسیس اداره کل آموزش و پرورش اصفهان بود.

همچنین پیام محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس توسط مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان قرائت شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار اصفهان معلمان کلاس اولی آموزش و پرورش استان اصفهان آموزش و پرورش استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله

شامگاه یکشنبه آموزش و پرورش استان زنجان طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال در دبیرستان ماندگار و قدیمی شریعتی واقع در چهارراه سعدی تقدیر و تجلیل کرد.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این برنامه اظهار داشت: توجه به وزارت آموزش و پرورش باید بیش از پیش جدی گرفته شود چرا که صاحبان آینده انقلاب همین دانش‌آموزان فعلی هستند.

وی با بیان اینکه باید به تربیت دانش آموزان در کنار آموزش آنها جدی گرفته شود، گفت: هرچقدر به وزارت آموزش و پرورش بها بدهیم قطعاً در خصوص تربیت نسل جدید موفق خواهیم بود. اگر چه دشمنان در تلاش هستند که نسل جدید را نسبت به آینده ناامید کنند ولی قطعاً در این توطئه هم ناکام خواهد ماند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام والای معلم گفت: بنده افتخارم این است که شاگرد شما هستم. شما که یک عمر زندگیتان را در زمینه معلمی گذراندید.

وی گفت: ما همانند شاگرد قدر شما را می‌دانیم و یقین داریم امروز در حضور قرنی از تجربه، صداقت، فداکاری و تلاش مقدس هستیم و تمامی فرهنگ و اخلاق و تدین را مدیون شما اساتید هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • اجرای طرح شناسایی معلمان فداکار در اصفهان