Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی شامگاه چهارشنبه در همایش مشترک ائمه جماعت، مسئولان هیئت امنا و فرماندهان پایگاه‌های همدان که در مسجد قدس پیشاهنگی همدان برگزار شد، خدمات ائمه جماعات، هیئت امنا و پایگاه‌های مساجد را در چند ماه گذشته قابل تقدیر و برجسته عنوان کرد.

وی اظهار کرد: این اعضا هم در همکاری با ستاد استانی و هم در خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف ایام کرونا خوش درخشیدند که نتیجه آن هم درخشش مسجد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته، خواستار توسعه این خدمت رسانی‌ها و اقدامات شد و گفت: بیت‌الله باید بستری برای اعتلای کلمه الله در جامعه باشد و لذا امروز با بازخوانی نقش مساجد و بررسی و آسیب شناسی‌های موجود، جایگاه مسجد به عنوان مرجع مردم در محلات را باید باز تعریف کنیم.

امام جمعه همدان تاکید کرد: تجربه نشان داده در هر محلی که هیئت امنا، امام جماعت و پایگاه فعال بوده و با یکدیگر وحدت داشته‌اند، مسجد خوب درخشیده و این یعنی کلید موفقیت مسجد در دستان این افراد در هر محل است.

وی با بیان اینکه مسجد باید انقلابی و جهادی باشد، عنوان کرد: باید این سوال را مطرح و آن را بررسی کنیم که یک جوان نسل امروزی چه نگاهی نسبت به مسجد دارد و اگر مسجد تعطیل شود چه خلاهایی برای آن محله ایجاد می‌شود؟

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: جوانان باید مسجد را حلال مشکلات بدانند چرا که اگر مسجد نتواند مشکلات دنیوی مردم را حل کند، آن زمان نیروهای موازی مسجد برای خریدن دین مردم به میدان خواهند آمد و این موضوعی است که متولیان مسجد باید به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه اسلام هم دین دنیای مردم است و هم آخرت، عنوان کرد: بیت الله هم باید به آخرت مردم بپردازد و هم دنیای مردم، بنابراین اعضای هیئت امنا باید راه را برای حضور و نقش آفرینی جوانان باز کنند و با آغوش‌باز پذیرای آن‌ها باشند.

آیت الله شعبانی با تاکید بر لزوم همراهی امام جماعت، هیئت امنا و پایگاه بسیج در هر محله ابراز کرد: با فعال شدن مسجد شاهد توسعه معنوی و فرهنگی محله خواهیم بود.

کد خبر 5003519

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه همدان مسجد ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا شهرکرد روز خبرنگار مراسم عزاداری گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی هفته دولت هیئت امنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر،امیرحسین حسنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش دختران و پسران از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۵۰ وزنه‌بردار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره به هزینه برگزاری مسابقات گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مسابقات برآورد شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: همچنین در این مسابقات ۱۲۰ مدال توزیع و رقابت‌ها به صورت پخش زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت رشته وزنه‌برداری بیان کرد: آبان ۱۴۰۲ هیئت را تحویل گرفتم که تنها ۲۹ ورزشکار سازمان یافته داشت اما امروز ما ۱۴۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه‌برداری و ۱۱۲ ورزشکار در رشته کراس‌فیت داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌های فعال ما همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن است.

کد خبر 6092842

دیگر خبرها

  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس