Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضایی گفت: کتابخانه و مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) شهر کیان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم توسط فعالان کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) شهر کیان ضدعفونی و گندزدایی شد.

«فاطمه علیرضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) با مشارکت هیئت امنا و بسیج کتابخانه و مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) شهر کیان را در ماه محرم، هر روز برای پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) شهر کیان بابیان اینکه همه شرایط برای برگزاری عزاداری های ماه محرم آماده شده است افزود: سخنرانان ویژه ای برای حضور در عزاداری و سخنرانی پیرامون فلسفه قیام عاشورا حضور خواهند داشت.

 

وی با اشاره به اینکه آیین سینه زنی و زنجیرزنی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در فضای بیرون مساجد برگزار می شود افزود: در دهه اول محرم از مداحان اهل بیت (ع) برای مداحی در عزاداری های امام حسین (ع) دعوت شده است.

 

علیرضایی ادامه داد: امسال توزیع نذری های ماه محرم به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع شده است و این کمک ها در قالب بسته های معیشتی جمع آوری و بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) شهر کیان ادامه داد: توزیع ماسک و دستکش های یکبارمصرف برای مقابله با ویروس کرونا بین مردم از دیگر اقدامات بهداشتی کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) است.

 

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با ویروس کرونا کانون فرهنگی هنری ام البنین س عزاداری های ماه محرم کانون فرهنگی هنری ام البنین مسجد حضرت علی بن ابیطالب ماه محرم شهر کیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند