Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در عین حال که از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا راضی است به نقطه ضعف اصلی آن هم اذعان داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از پیروزی 3 بر صفر شاگردانش مقابل لیون در بازی دوم از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به فینال این رقابت‌ها به شبکه اسکای اسپورتس گفت: می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف پس از ارائه دو بازی خوب و روحیه گرفتن از پیروزی مقابل یوونتوس و منچسترسیتی به این بازی آمده آمده بود. لیون تیمی قدرتمند از نظر تاکتیکی است و در اوایل مسابقه هم برای ما مشکلات فراوانی به وجود آورد. ما می‌دانیم که باید بهتر از این‌ها دفاع کنیم و همانطور که قبلاً هم گفتم اجازه نداریم به این راحتی توپ را لو بدهیم اما باز هم در این مسابقه این اتفاق رخ داد.

فلیک افزود: ژروم بواتنگ دچار مصدومیتی عضلانی شد و به همین دلیل هم بین دو نیمه تعویض شد. لیون تیم سرسختی است. آنها ما را به دردسر انداختند و خوش‌شانس بودیم که در 10 دقیقه اول بازی گل نخوردیم. بعد از گل فوق‌العاده گنابری خاطرمان کمی آسوده شد. گلش واقعاً‌ تماشایی بود. با این حال من هنوز معتقدم که گنابری به اوج دوران بازیگری‌اش نرسیده است. تیم ما لایق رسیدن به فینال بود و البته خط دفاعی ما هم تا حدودی ضعیف عمل کرد که برای بازی‌های بعدی باید بهتر شود. الان باید استراحت و برای بردن بازی فینال و کسب قهرمانی تجدید قوا کنیم.

لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ با حذف شگفتی‌ساز رقابت‌ها، فینالیست شد/ خیز باواریایی‌ها برای سه‌گانه‌ای دیگر

فلیک درباره رویارویی تیمش با پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان هم گفت: پاری‌سن‌ژرمن تیم فوق‌العاده‌ای است. آنها راه رسیدن به نیمه نهایی و بعد از آن صعود به فینال را پیدا کردند. ما مواردی را درباره بازی مقابل این تیم آنالیز خواهیم کرد. می‌دانیم که حریف بازیکنانی سرعتی دارد. اول از همه به فکر سروسامان دادن به خط دفاعی‌مان هستیم اما می‌دانیم که کلید رسیدن به موفقیت مقابل پاری‌سن‌ژرمن، تحت فشار گذاشتن این تیم خواهد بود.

بازی پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ تنها دومین تقابل دو مربی آلمانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا پس از رویارویی یوپ هاینکس سرمربی سابق بایرن مونیخ و یورگن کلوپ سرمربی سابق بوروسیا دورتموند در فینال فصل 13-2012 است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا پاری‌سن‌ژرمن بایرن مونیخ بیشتر بخوانید... رومنیگه: آینده پریشیچ در بایرن‌مونیخ؟ فلیک روی او حساب می‌کند رومنیگه: امیدوارم بایرن مونیخ فاتح لیگ قهرمانان شود و اینتر قهرمان لیگ اروپا/ فلیک از پریشیچ راضی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رومنیگه: آینده پریشیچ در بایرن‌مونیخ؟ فلیک روی او حساب می‌کند رومنیگه: امیدوارم بایرن مونیخ فاتح لیگ قهرمانان شود و اینتر قهرمان لیگ اروپا/ فلیک از پریشیچ راضی است واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا پاری‌سن‌ژرمن بایرن مونیخ پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ منچستریونایتد در آستانه عقد قرارداد با مدافع جوان بارسلونا ۲ تردید مسی برای ماندن در بارسلونا با وجود ورود کومان ۳ لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ با حذف شگفتی‌ساز رقابت‌ها، فینالیست شد/ خیز باواریایی‌ها برای سه‌گانه‌ای دیگر ۴ مدافع پرسپولیس بازی با سایپا و استقلال را از دست داد ۵ سیلوا دلیل ترجیح دادن سوسیه‌داد به لاتزیو را توضیح داد ۶ بختیاری‌زاده: حمایت مدیران شهر خوردو برای کنار گذاشتن رحمتی، دفاع از اصول فوتبال بود/ نساجی ساده بازی می‌کند ۷ لیگ برتر روسیه| صعود زنیت به صدر جدول با گل‌های سردار آزمون ۸ لیگ برتر فوتبال| آخرین فرصت ۱۱ تیم برای سفر به آسیا و فرار از تبعید/ تحویل کارنامه اعمال بعد از ۳۶۵ روز رقابت و دلهره مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| آخرین فرصت ۱۱ تیم برای سفر به آسیا و فرار از تبعید/ تحویل کارنامه اعمال بعد از ۳۶۵ روز رقابت و دلهره لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ با حذف شگفتی‌ساز رقابت‌ها، فینالیست شد/ خیز باواریایی‌ها برای سه‌گانه‌ای دیگر افزایش آمار مبتلایان به کرونا در تیم کالیاری به ۴ نفر منچستریونایتد در آستانه عقد قرارداد با مدافع جوان بارسلونا مهمترین اخبار تسنیم وزیر اطلاعات: در مبارزه با تروریسم حرف اول را می‌زنیم/اگر حمایت‌های رهبری نبود، دولت چندین بار زمین می‌خورد واکنش کرملین به امتناع آمریکا از شرکت در نشست سران درباره ایران اعتراض حزب مردم به احتمال جدا شدن شهر کراچی از ایالت سند لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم نصب موفقیت‌آمیز سکوهای ۱۳A و ۱۳C در پارس جنوبی / برداشت گاز ایران روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب ‌افزایش یافت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن بایرن مونیخ رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم

سال 2006 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2005/06،‌ دو تیم بارسلونا و میلان در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت تا شاگردان فرانک رایکارد با توجه به پیروزی 1-0 بازی رفت در خانه حریف، راهی فینال شوند.

دانلود (13.7MB)

دیگر خبرها

  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم