Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@16:24:41 GMT

آغاز رقابت داوطلبان آزمون دستیاری

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۸۳۸۸

رقابت بیش از ۲۵۰۰ داوطلب شرکت کننده در سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی از صبح امروز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه آغاز شد. ناطقان:  در سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی 2570 داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد 2181 نفر اقدام به دریافت کارت و تکمیل فرم خوداظهاری نموده اند.

سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی از ساعت ۹ صبح امروز ۳۰ مرداد در 18 حوزه امتحانی آغاز شد؛ در حالی که این آزمون سال گذشته در 10 حوزه امتحانی برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت و طبق اطلاعات دریافت شده از فرم های خوداظهاری تکمیل شده توسط داوطلبان سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی تعداد 15 نفر به ویروس کرونا مبتلا هستند.

کارت ورود به جلسه و تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی تا روز گذشته چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه سال جاری امکان پذیر بود و به داوطلبانی که تا این مدت کارت خود را دریافت نکرده بودند پیامکی مبنی بر تمدید مهلت دو ساعته ارسال شد و تا ساعت 12 زمان داشتند کارت خود را دریافت و فرم خوداظهاری را تکمیل کنند.
منبع: عصر ایران برچسب ها: رقابت ، ناطقان ، کنکور ، دندانپزشکی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رقابت ناطقان کنکور دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان

تین نیوز

بخشنامه جدید سازمان راهداری با موضوع کارت هوشمند رانندگان کامیون که توسط رئیس این سازمان به مدیران راهداری سراسر کشور ابلاغ شده، بسیاری از رانندگان را خوشحال می کند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بخش قابل توجهی از رانندگان ماشین سنگین اعم از کامیون و تریلی برای دریافت یا تمدید کارت هوشمند خود با مشکلی مواجه اند که برای آن راهکاری پیدا نمی کنند.

این مشکل به زبان ساده هماهنگ نبودن مدرک تحصیلی رانندگان کامیون با الزامات دریافت کارت هوشمند است. اکنون بخشنامه جدیدی از سوی سازمان راهداری صادر شده که شرایط را برای دریافت کارت هوشمند آسان تر و رانندگان دارای مدارک تحصیلی سیکل را خوشحال می کند.

در این بخشنامه آمده است: به منظور حمایت و ارتقاء کمی سرمایه های انسانی در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای کالا و مسافر کشور، به این وسیله مجددا و برای آخرین بار حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز رانندگان جدید (بدون داشتن سابقه فعالیت) برای ردیف های 2 ، 5 و 6 جدول مندرج در بخشنامه شماره 183406/71 مورخ 19 اسفند 1399 به مدت یکسال از تاریخ ابلاغ این بخشنامه – اول اردیبهشت 1403 – به مدت یکسال به پایان دوره متوسطه اول، سوم راهنمایی ، سیکل یا معادل آن تقلیل می یابد.

در این بخشنامه تاکید شده است که این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی