Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی کنگرلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باوجود فعالیت یکهزار و ۲۵۰ هیات مذهبی در شهرستان ری،  همه آنها اجازه برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله (ع) را نداشته و فقط تعدادی از هیات ها با ثبت نام در سایت بیرق می توانند مراسم را برگزار کنند.

این مسئول ادامه داد:  امسال برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم به دلیل شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا به شکل متفاوت و خاصی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: مراسم توسط هیات ها بدون پذیرایی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و جمعیت شرکت کننده هم باید محدود باشد تا خطری متوجه کسی نشود.

وی با تاکید بر اینکه توزیع نذورات در هیات ها ممنوع است، تاکید کرد: هزینه نذورات در ایام محرم و اطعام با کمک های مومنانه در بین نیازمندان شهرستان ری توزیع می شود.

کنگرلو گفت: حرکت دسته ها به سمت بقاع متبرکه و زیارتگاهها انجام نخواهد شد و مراسمی به این شکل برای حضور دسته های عزاداری نداریم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری یادآور شد: بازرسی از هیات ها طی شب های محرم و مراسم عزاداری انجام می شود و از ادامه فعالیت مراسم توسط هیات های مختلف جلوگیری می شود.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است و به دلیل قرار گرفتن حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حسنی،  این شهرستان کربلای ایران و قبله تهران خوانده می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ری هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  آمده است:بار دیگر رجعت سردارانِ عشق و غربت، رایحه روحانی شهادت و شمیم خوش شهیدان بی‌نام و بی‌نشان، این ایستاده‌ترین افتادگان برخاک و سفیران افلاک، در تقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، شهرمان را آغشته به عطر کربلا نموده و پرچم شکوه‌شان بر دل‌های عاشقان به اهتزاز در آمده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از مردم عزیز، انقلابی و شهیدپرور استان قم دعوت می‌نماید، تا با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر دو شهیدگمنام (از کربلا تا جمکران در آغوش امام)، در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت، مصادف با شب شهادت رئیس مکتب، امام صادق علیه السلام، بار دیگر پیوند و پیمان ابدی خود با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا و اعلام آماده باش محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء را اعلام نمایند. 

زمان: روز جمعه چهاردهم اردیبهشت، ساعت ۱۶:۳۰ 
مکان: انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص) - میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • برگزاری میز تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در سراسر کشور