Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود الله مرادی صبح امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر وحدت داشته باشیم و به ریسمان اهل بیت چنگ بزنیم در دنیا و آخرت مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: خوشبختانه امروز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان چه از نظر سخت افزاری و نرم افزاری جزء ستادهای موفق کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الله مرادی بیان کرد: امروز کار امر به معروف و نهی از منکر از مسائل جزئی به مسائل کلان تغییر یافته است و امیدواریم خود مردم به فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برسند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان عنوان کرد: با نظرسنجی انجام شده به این نتیجه رسیدیم که بیش از ۸۵ درصد از مردم استان کردستان خواهان امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند.

وی افزود: متاسفانه امروز انقلابی زدایی در استان کردستان به یک اصل تبدیل شده است و برخی از مدیران نه اینکه تحمل خانواده شهدا و ایثارگران را ندارند بلکه با منزوی کردن آنها به بی‌توجهی کردن به این خانواده‌ها دامن می‌زنند.

الله مرادی یادآور شد: بهترین مدافع انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کسانی هستند که سینه خود را سپر دفاع از انقلاب می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: به مدیرانی که درصدد اذیت و نادیده گرفتن فرزندان شهدا و ایثارگر برمی‌آیند هشدار می‌دهیم که جایگاه ویژه فرزندان این بزرگواران را حفظ کنند.

الله مرادی در پایان سخنان خود گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یکی از برنامه‌های ستاد استان کردستان است و در همین راستا از تمامی ظرفیت‌های در اختیار بهره برداری می‌شود.

کد خبر 5003515

منبع: مهر

کلیدواژه: امر به معروف و نهي از منكر ستاد امر به معروف کردستان ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا شهرکرد روز خبرنگار مراسم عزاداری گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی هفته دولت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان الله مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی می‌توانند بسیار موثر باشند و به این مهم باید در خارج از محیط مدرسه توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدجواد هاشمی‌مهر، امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از مقام معلم که به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد و تحت عنوان تجلیل از سفیران معروف برگزار شد، با اشاره به قدر و منزلت فرهنگیان و معلمان، اظهار کرد: یک جامعه و یک استان با معلمان فرهیخته و پای‌کار ساخته می‌شود.

وی گریزی به آسیب‌های اجتماعی در استان به‌خصوص در شهر یاسوج زد و افزود: جای تعجب است که در برخی از مدارس حتی مدارس بالای شهر تعداد زیادی فرزندان طلاق وجود دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت خطاب به معلمان حاضر در جلسه از آنها خواست که نسبت به پیشگیری از چنین آسیب‌هایی وارد عمل شوند و علاوه بر مأموریتی که در مدارس دارند در بیرون از مدرسه هم به کمک خانواده‌ها و دانش‌آموزان بشتابند تا چنین آسیب‌هایی نتواند بر جامعه غلبه کند.

در ادامه این آئین حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یکی از مهم‌‏ترین ویژگی‌های نظام تعلیم و تربیت اسلامی، جنبه هدایتی آن است، هدایت ‏کردن به معنای کمک به فرد برای شناختن خود و محیط خود و هدایت فرد از جنبه‌های مختلف رشد شخصیت در ابعاد عقلانی، اجتماعی، عاطفی و بدنی است.

وی افزود: ستاد در راستای تعامل با اداره کل آموزش و پرورش، سعی در شناسایی دغدغه‌مندان و فعالان این عرصه داشته و از این عزیزان با عنوان «سفیران معروف» یاد می‌شود.

پیش‌قدم تصریح کرد: «سفیران معروف» یا به تعبیری همان «سفیران هدایت» که در حدیث از آنها به عنوان «ورثه الانبیا» یاد می‌شود و یادآور این رسالت مهم است که در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ستاد امر به معروف استان، ضمن تجلیل از فرهنگیان آماده همکاری با اداره کل آموزش و پرورش در زمینه‌های آموزشی و تربیتی بوده و توانایی اجرای دوره‌های مذکور در استان فراهم است و در صورت نیاز ستاد می‌تواند این ظرفیت را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

کد خبر 750862

دیگر خبرها

  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم