Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در ادامه پیگیری تسنیم پس از گزارش خرابی عابربانک بخش «بم پشت» شهرستان سراوان که ۲۵ هزار نفر را سرگردان کرده بود حالا مدیرکل پست بانک سیستان و بلوچستان به خبرگزاری تسنیم پاسخ داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سراوان؛ بخش بم پشت از توابع شهرستان سراوان با وجود جمعیت بیش از 25 هزار نفری دارای یک بانک و البته فقط یک عابربانک پست بانک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس‌دهی نامطلوب این عابربانک به مردم باعث گلایه و نارضایتی مردم محلی بخش بم پشت شده است. تسنیم دیروز در گزارشی به این موضوع پرداخت.

حالا محمدابراهیم محمدی درمیان، مدیرکل پست بانک استان سیستان و بلوچستان به خبرنگار تسنیم می‌گوید: برای چندمین بار است که خودپرداز پست بانک در بخش بم پشت دچار آسیب دیدگی شده که علاوه بر مشکلات مربوط به تامین قطعات، با توجه به بعد مسافت مرکز استان تا شهر سیرکان، تعمیر دستگاه زمانبر می‌شود.

گزارش| یک عابربانک برای بخش 25 هزار نفری "بم پشت" / دستگاهی که همیشه خراب استگزارش| داستان تکراری عدم آنتن‌دهی در بخش «بَم پُشت» سراوان / این بار داد مردم "کشتگان" درآمدسیستان و بلوچستان| بخش بم پشت سراوان مستعد استعدادهای ورزشی؛ چرا فضاهای ورزشی توسعه نمی‌یابد؟

وی افزود: بر اساس بررسی به عمل آمده، مشکل اخیر نیز به علت وارد کردن جسم خارجی در قسمت کارتخوان دستگاه در روز گذشته حادث شده که با تعمیر قطعه مورد نظر در روز جاری، مشکل مرتفع شده و دستگاه در حال سرویس‌دهی است.

محمدی افزود: بخشی از مشکلات در زمینه سرویس‌دهی دستگاه‌های خودپرداز در برخی مناطق استان به  علت ناپایداری‌های ارتباطی است که امیدوارم با رفع این مشکلات و ایجاد خطوط پایدار ارتباطی، شاهد استمرار ارائه خدمات در این مناطق باشیم.

مدیرکل پست بانک سیستان و بلوچستان در رابطه با گزارش اخیر تسنیم گفت: همانگونه که در گزارش اخیر نیز اشاره شد، با وجود مشکلات، پست بانک ایران نه با دید انتفاعی و اقتصادی بلکه به دلیل رسالت اجتماعی خود، به عنوان تنها بانک فعال در این منطقه ارائه خدمات دارد. در حال حاضر از 76 دستگاه خودپرداز پست بانک ایران در استان سیستان و بلوچستان، 68 دستگاه در نقاط روستایی استان نصب و در حال ارائه خدمات هستند.

وی اضافه کرد: ضمناً به اطلاع مردم منطقه می‌رسانیم که در ماه گذشته قریب به 6100 تراکنش از طریق این دستگاه ثبت شده است.

ناگفته نماند در بازدید میدانی امروز خبرنگار تسنیم از خودپرداز مورد نظر در شهر سیرکان بخش بم پشت این خودپرداز در حال سرویس‌دهی به مردم بخش بم پشت بود.

کاظم درازهی

انتهای پیام/395/ش

R7843/P/S6,65/CT7 واژه های کاربردی مرتبط سود بانکی سیستان و بلوچستان بیشتر بخوانید... گزارش ویدیوئی| روایتی از مصائب ‌بیماران اورژانسی در "سوران" / ‌جاده‌های‌ ‌صعب‌العبوری که جان می‌گیرند پیگیری تسنیم نتیجه داد؛ عذرخو‌اهی فرماندار از مردم سوران / آب شهر ‌تا پایان تیر ماه وصل می‌شود گزارش ویدئویی| بحران آب در بلوچستان/ مردم شهر ۱۳هزارنفری سوران آب آشامیدنی ندارند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش ویدیوئی| روایتی از مصائب ‌بیماران اورژانسی در "سوران" / ‌جاده‌های‌ ‌صعب‌العبوری که جان می‌گیرند پیگیری تسنیم نتیجه داد؛ عذرخو‌اهی فرماندار از مردم سوران / آب شهر ‌تا پایان تیر ماه وصل می‌شود گزارش ویدئویی| بحران آب در بلوچستان/ مردم شهر ۱۳هزارنفری سوران آب آشامیدنی ندارند واژه های کاربردی مرتبط سود بانکی سیستان و بلوچستان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶ قلوها در کرج / حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ جزئیات جدید انهدام باند فروش سلاح و مهمات /‌ سرکرده باند ‌با جعل عنوان مدیر‌کل اطلاعات البرز سلاح ‌می‌فروخت ۳ معاون وزیر بهداشت: سهمیه جدید استخدامی وزارت بهداشت به زودی ابلاغ می‌شود / پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ‌ ۴ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۵ آخرین وضعیت پیشرفت سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان/ افتتاح فاز نخست طرح تا پایان امسال‌ ۶ خوزستان به ۱۰ میلیون عدد ماسک در دهه اول محرم نیاز دارد ۷ امام جمعه قزوین در گفت‌وگو با تسنیم: عاشقان امام حسین(ع) بهداشت را در عزاداری‌ها به خوبی ‌رعایت خواهند کرد + فیلم ۸ ۴۴۲ انبار و واحد صنعتی خطرزا در استان قزوین شناسایی شد مهمترین اخبار استانها بی‌توجهی میراث فرهنگی به میراث کهن ایران / قصه پرغصه تخریب خانه‌های تاریخی در آران و بیدگل + فیلم بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از سکوهای ۱۳A و ۱۳C در پارس جنوبی / برداشت گاز ایران روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب ‌افزایش یافت لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم استاندار مرکزی در پاسخ به تسنیم: واگذاری آذراب منفی شد‌ / هپکو ‌مشکل ضمانت دارد / تولید گریدر در هپکو آغاز می‌شود مهمترین اخبار تسنیم وزیر اطلاعات: در مبارزه با تروریسم حرف اول را می‌زنیم/اگر حمایت‌های رهبری نبود، دولت چندین بار زمین می‌خورد واکنش کرملین به امتناع آمریکا از شرکت در نشست سران درباره ایران اعتراض حزب مردم به احتمال جدا شدن شهر کراچی از ایالت سند لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از سکوهای ۱۳A و ۱۳C در پارس جنوبی / برداشت گاز ایران روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب ‌افزایش یافت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سود بانکی سیستان و بلوچستان سود بانکی سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان مدیرکل پست بانک بخش بم پشت سرویس دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند

محمد کرمی در جلسه بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری سیستان‌وبلوچستان اظهارکرد: وظیفه ستاد اقتصادی، طراحی بخش‌های مختلف اقتصادی است که به ما راه توسعه، توانمندسازی و روش‌های اقتصادی را نشان دهد و در این زمینه باید سیاست گذاری کند.

وی با بیان اینکه ستاد اقتصادی باید نحوه مشارکت مردم و روش اجرا را سیاست‌گذاری و بر روی راهبردهای اصلی تمرکز داشته باشد و تبیین کند، افزود: باید به جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان کمک کنیم و آنها را پای کار پروژه‌های بزرگ این استان بیاوریم و با فروش سهام، مشارکت مردم را در طرح های اقتصادی افزایش دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دانش آموزان و دانشجویان را باید در قالب تعاونی‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی مشارکت دهیم و این امر باید به سرعت توسعه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۵۴ درصد از دانشجویان استان در رشته‌های علوم انسانی در حال تحصیل هستند و در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله کشاورزی، شیلات، تجارت، معادن و صنایع فرآوری با کمبود و فقدان طراح متخصص و نخبه مواجه هستیم.

کرمی تصریح کرد: شرکت‌هایی داریم که تولیدات کم ولی ارزآوری زیاد برای سیستان و بلوچستان دارند و باید روی این شرکت‌ها سرمایه‌گذاری ویژه شود.

وی ادامه داد: در بخش کشاورزی و داروهای گیاهی کارخانه‌ای برای فرآوری داروهای گیاهی در سیستان و بلوچستان نداریم و این محصول به صورت خام در بازار عرضه می‌شود، باید این سرمایه در استان فرآوری شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید جوانان و دانش آموزان را توانمند و ذهن‌های آنان را برای توسعه طرح‌های اقتصادی آماده کنیم، زیرا بخشی از ایده‌ها خیال پردازی است که توسط ذهن دانش آموزان صورت می‌گیرد و به مرور زمان تبدیل به محصول می‌شود.

وی بیان کرد: به فضل الهی و توکل بر خداوند شرایط حال حاضر را تغییر می‌دهیم و یقین داریم با عنایت‌های الهی این امر شدنی است.

کرمی با تاکید بر اینکه کاری که با تلاش انجام می‌شود با دعا حل نمی‌شود، افزود: خداوند متعال راه حل را برای ما مشخص کرده و به همین دلیل است که پیامبر گرامی می‌فرماید؛ «کار، تلاش و کوشش عبادت است» و کارمندان زمانی که به یاد و در راه خدا و مردم کار و تلاش می‌کنند در واقع عبادت و عمل صالح انجام دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد