Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون از دید سایت معتبر Whoscored نمره 8.5 را گرفت.

سردار آزمون مهاجم ملی پوش تیم زنیت سن پترزبورگ، در بازی دیشب تیمش برابر زسکا موسکو بریس کرد و بیشترین نمره را از سایت Whoscored دریافت کرد.

به گزارش طرفداری، زنیت سن پترزبورگ در چهارچوب هفته سوم لیگ روسیه، میزبان زسکا موسکو بود که این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع تیم میزبان پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو گل زنیت را در این بازی سردار آزمون به ثمر رساند تا بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد. سایت معتبر Whoscored به عملکرد دیشب سردار آزمون نمره قابل قبول 8.5 را داد.

همچنین ببینید:

گل والی سردار آزمون به زسکا مسکو (زنیت 1-0 زسکا مسکو) گل دوم سردار آزمون به زسکا مسکو (زنیت 2-1 زسکا مسکو)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سردار آزمون زسکا مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار کرد: بعد بازی آخرمان مقابل فولاد سعی کردیم مثل همیشه تیم را آماده کنیم و سعی کردیم بچه‌ها را توجیه کنیم که تمام کردن یک کار خیلی مهم‌تر از شروع کردن آن است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بچه‌ها باید به این نتیجه رسیده باشند که لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. این وظیفه ما را سنگین می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشند. داشتن انگیزه در بازی‌های آینده برای ما در اولویت است و غیر از مسائل فنی، داشتن انگیزه و تمرکز کامل برای ما مهم‌ترین قسمت قضیه است و لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم و هر بازی باید برای ما حکم فینال را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • موقعیت گلی که سردار آزمون در دیدار مقابل بایرلورکوزن از دست داد / فیلم
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود