Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: براساس نظرسنجی انجام‌شده, ۸۶ درصد مردم استان تمایل به انجام فریضه امربه معروف و نهی از منکر دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج, محمود الله‌مرادی صبح امروز در سومین جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان که با حضور مسئولان در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد, با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروزه مسائل و اقدامات انجام‌شده امربه‌معروف و نهی از منکر از مسائل جزئی به کلان تغییر یافته و بیشتر دنبال کارهایی هستیم که خواسته خود مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 20 تا 30 هزار نفر طلایه‌دار و عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر منکر استان هستند, گفت: گرچه شاید در برخی حوزه‌ها و کارها کم‌وکاستی‌هایی داشته اما خوشبختانه براساس نظرسنجی انجام شده در ده روز اخیر, بیش از 86 درصد جمعیت کردستان تمایل به امربه‌معروف و نهی از منکر دارند.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه نظرسنجی انجام‌شده این ستاد در رابطه با بررسی میزان آگاهی مردم از مسائل امربه‌معروف و نهی از منکر, انتقادات, میزان تمایل مردم به انجام فریضه الهی و حوزه‌های تخصصی بود; افزود: در این اقدام 262 نفر از ادارات, دانشگاه‌ها 204 نفر, بازاری 151 نفر و تعدادی زیادی در حوزه اصحاب رسانه, قضایی و نظامی شرکت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: مردم برای مبارزه با فساد پای کار بیایند300 برنامه امربه‌معروف و نهی از منکر در فضای مجازی کردستان برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه جوانان دانشگاهی بیشترین هماهنگی و تمایل به شرکت در نظرسنجی ستاد امربه معروف و از منکر استان را داشتند, عنوان کرد: برنامه‌های این ایام به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

هشدار به مدیران دولتی کردستان

الله‌مرادی در ادامه با ابراز تاسف از اینکه انقلابی‌زدایی رویکرد مسئولان استانی شده است, گفت: برخی از مدیران نه تنها تحمل حضور نیروهای انقلابی و فرزندان شهدا را نداشته بلکه با توهین دنبال منزوی کردن آنان هستند.

وی خطاب به مسئولان دولتی استان یادآور شد: نیروهای انقلابی برای پست و مقام نیامده و هدف این مدافعان نظام, حفاظت از انقلاب اسلامی بوده و در سخت‌ترین شرایط پای انقلاب ایستاده‌اند.

دبیرستادامربه‌معروف و نهی از منکر استان کردستان به مدیران دولتی استان که با نیروهای انقلابی و فرزندان شهدا بی‌توجهی کرده, هشدار داد و تصریح کرد: مسئولان به خود آمده و دست از اذیت‌کردن این فرزندانمان کشیده و جایگاه آنان را درک کنند چراکه زمانی‌که پدران و مادران آنها, خونشان را تقدیم انقلاب کردند, این مدیران در جاهای دیگر مشغول کارهای دیگر بودند.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... حجت‌الاسلام صدیقی: نباید برابر فساد سکوت کرد/ اسلام "به من چه" و "به تو چه" ندارد درویشیان: گزارشگران فساد حمایت مادی و معنوی می‌شوند رونمایی از سامانه گزارشگران فساد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حجت‌الاسلام صدیقی: نباید برابر فساد سکوت کرد/ اسلام "به من چه" و "به تو چه" ندارد درویشیان: گزارشگران فساد حمایت مادی و معنوی می‌شوند رونمایی از سامانه گزارشگران فساد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶ قلوها در کرج / حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ جزئیات جدید انهدام باند فروش سلاح و مهمات /‌ سرکرده باند ‌با جعل عنوان مدیر‌کل اطلاعات البرز سلاح ‌می‌فروخت ۳ معاون وزیر بهداشت: سهمیه جدید استخدامی وزارت بهداشت به زودی ابلاغ می‌شود / پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ‌ ۴ لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم ۵ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۶ مراسم یکصدمین سالگرد تاسیس اداره کل آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد ۷ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۸ آخرین وضعیت پیشرفت سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان/ افتتاح فاز نخست طرح تا پایان امسال‌ مهمترین اخبار استانها بی‌توجهی میراث فرهنگی به میراث کهن ایران / قصه پرغصه تخریب خانه‌های تاریخی در آران و بیدگل + فیلم بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از سکوهای ۱۳A و ۱۳C در پارس جنوبی / برداشت گاز ایران روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب ‌افزایش یافت لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم استاندار مرکزی در پاسخ به تسنیم: واگذاری آذراب منفی شد‌ / هپکو ‌مشکل ضمانت دارد / تولید گریدر در هپکو آغاز می‌شود مهمترین اخبار تسنیم وزیر اطلاعات: در مبارزه با تروریسم حرف اول را می‌زنیم/اگر حمایت‌های رهبری نبود، دولت چندین بار زمین می‌خورد واکنش کرملین به امتناع آمریکا از شرکت در نشست سران درباره ایران اعتراض حزب مردم به احتمال جدا شدن شهر کراچی از ایالت سند لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از سکوهای ۱۳A و ۱۳C در پارس جنوبی / برداشت گاز ایران روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب ‌افزایش یافت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امربه معروف و نهی از منکر معروف و نهی از منکر گزارشگران فساد منکر استان انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست پایان یافت.

در نخستین روز این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» شیر دختر وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب سه نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یکضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 6098268

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند