Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@08:28:59 GMT

صعود آلومینیوم حاصل همدلی در استان بود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۸۹۸۴

صعود آلومینیوم حاصل همدلی در استان بود

 سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: لیگ یک به اتمام رسید صعود تیم جشنی به یادماندنی بود و به تاریخ پیوست و چنانچه خواهان آن باشیم که این سرور و خوشحالی دایمی و ماندگار باشد باید در اسرع وقت برنامه ریزی دقیقی ، تمرینات تیم را آغاز کنیم .

به گزارش برنا از اراک رضا فرهمند پس از حضور در دفتر خبرگزاری برنا در نشستی اختصاصی با مدیر و کارکنان این خبرگزاری اظهار داشت : موفقیت تیم آلومینیوم اراک ماحصل تعامل و همکاری هواداران ، بازیکنان ، کادر فنی ، اعضای هیات مدیره، مدیر عامل شرکت ایرالکو ، مدیران استانی و شهرستانی ، فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای شهر و در راس آن نماینده عالی دولت در استان است که همواره این تیم را مورد حمایت ویژه قرار دادند و در هر برهه زمانی که این با مشکلات مالی مواجه میشد در اسرع وقت آن را رفع می کردند و به تعهدات خود پایبند بودند که جای تقدیر ویژه دارد، به نظر بنده این صعود نتیجه همدلی در استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سرمربی تیم ( خطیبی) و کادر وی در نیم فصل مسئولیت تیم را پذیرفتند گفت : از ابتدای تمرینات تیم آلومینیوم سعی ما بوده که زیرساخت های لازم را فراهم کنیم تا کادر فنی هیچگونه دغدغه ای به لحاظ پشتیبانی ، سفرهای تیم و امکانات نداشته باشند و بیشتر تمرکز تیم بر مباحث فنی باشد که خوشبختانه این تفکر ، نتایج مثبتی به همراه داشت .

فرهمند با اشاره به بازی های نیم فصل تیم نیز بیان داشت: در نخستین بازی مقابل تیم صدر جدولی " فجر سپاسی " به پیروزی رسیدیم و تا هفته مهم و پیش از شیوع بیماری کرونا ، در تمامی بازی ها یا به پیروزی رسیدیم و یا به تساوی رسیدیم و هیچ باختی را تجربه نکردیم .

وی ادامه داد : متاسفانه به واسطه شیوع بیماری کرونا ناخواسته لیگ تعطیل شد و ناگزیر شدیم که در این برهه زمانی تمرینات اختصاصی برای بازیکنان تیم را در خانه و با شرایط ویژه در نظر بگیریم اما پس از صدور مجوز برای فعالیت مجدد تیم ها ی ورزشی ، تیم فوتبال آلومینیوم اراک تمرینات خود را با یک برنامه ریزی دقیق از سر گرفت و پنج مرتبه از بازیکنان تست کرونا گرفت که کمترین میزان ابتلا در میان تیم های لیگ را بازیکنان تیم آلومینیوم اراک داشتند و شرایط مناسبی حکمفرما بود .

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به دو باخت تیم نیز اظهار داشت : متاسفانه طی دو بازی که یکی از آنها پخش زنده بود و دیگر بازی نیز با اشتباه فردی بازیکنان تیم خوبی دو شکست را تجربه کردیم ، اما به واسطه تمهیدات ویژه کادر فنی و مدید عامل توانستیم شرایط ویژه ای برای تیم در نظر بگیریم و با هم قسم شدن در تیم ۴ فینال خیلی مهم را با الگوی خاصی پیش ببریم و در چهار بازی متوالی در مقابل تیم بابل، ملوان بندر انزلی ، مس کرمان و در بازی آخر مقابل داماش گیلان  بر حریفان خود غلبه کنیم و این پیروزی را کسب کنیم و جشن صعود به لیگ بدتر را بگیریم.

فرهمند اظهار داشت : شرایط حضور در لیگ برتر ، خاص و ویژه است و می طلبد در اسرع وقت تمرینات را با برنامه ریزی دقیق آغاز  کنیم چرا که اگر هیچ اقدام مثبتی نداشته باشیم به طور حتم کمتر از یکسال پشیمان خواهیم شد چرا که طی سه فصل ، ۶ تیم که به لیگ برتر صعود کرده بودند چهار تیم شاهین بوشهر، سفیدرود رشت ، گل گهر سیرجان و پارس جنوبی سقوط کرده و از این برتر حذف شدند . وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لحاظ زیرساختی با لیگ برتر فاصله زیادی دارد گفت: باید به لحاظ شرایط مالی و اقتصادی و چارت باشگاهی برنامه ریزی دقیق داشته باشیم تا حاصل ۱۹ سال خون دل خوردن و حضور در لیگ برتر منجر به پشیمانی نشود .

فرهمند تصریح کرد : ورزشگاه امام خمینی ( ره) زمین چمن مناسبی دارد اما به لحاظ امکانات زیرساختی ، خوابگاه ، رختکن ، نور استاندارد ، گفت های ورودی تماشاگران و محوطه استاندارد خارج از استادیوم ، شرایط مناسبی ندارد که از این رو می طلبد تا ابتدای لیگ برتر که زمان زیادی هم نداریم اقدامات ویژه ای در این راستا صورت گیرد.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه در لیگ برتر ۷ سهمیه بیشتر نداریم برای سال اول باید شاکله تیم حفظ و تقویت شود و بازیکنان تیم نیز با آمادگی بیشتری در لیگ برتر حضور یابند و هیات مدیره و مدیریت باشگاه نیز نسبت به تصویب بودجه اقدامات لازم را انجام دهند .

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان خاطر نشان کرد: انتظار می رود که پاداش بازیکنان نیز در پایان این فصل در اسرع وقت پرداخت شود تا حلاوت و شیرینی صعود به لیگ برتر در خاطرشان ماندگار شود و پاداش تلاش و زحمتکشان را دریافت کنند و با روحیه مضاعفی به لیگ برتر راه پیدا کنند .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رضا فرهمند تیم فوتبال آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228424 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • ببینید | شادی مردم اراک پس از حذف پرسپولیس و صعود آلومینیوم
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • این بار کسی جیمی‌جامپ را بغل نکرد | دستگیری جیمی جامپ در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند