Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم ۶۲ نفر در شهرستان بروجن فراهم شد.
ملکی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت سال‌جاری عملیات اجرایی ۱۳ طرح عمرانی در شهرستان بروجن نیز آغاز می‌شود و برای اجرای این طرح‌ها ۴۷۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۲۶۲ طرح با دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۴۴۸ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری و همچنین ۸۶ طرح عمرانی با سه هزار و ۵۵۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.
دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز شهادت محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها هفته دولت بروجن چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت بروجن چهارمحال وبختیاری هفته دولت بروجن چهارمحال وبختیاری هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی خودروی سواری رانا در محور آلیکوه به سمت کاج باعث مصدومیت ۵ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۵ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی برای تکمیل درمان به بیمارستان امام رضا (ع) اردل انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک