Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل اقتصاد و امور دارایی استان فارس با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، نهادهای عمومی و غیره باید اموال خود را در سامانه سادا ثبت می‌کردند، گفت: فهرست نهادهایی که از این قانون تخلف کرده‌اند به نهادهای نظارتی اعلام می‌شود. - اخبار استانها -

بابک دایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه بر اساس جز یک بند د تبصره 12 کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده 29 قانون برنامه ششم باید اموالشان را تا پایان خردادماه در سامانه سادا ثبت می‌کردند و دستگاه‌هایی که تاکنون اموال خود را ثبت نکرده‌اند تخلف کرده‌اند، اظهار داشت: تا به امروز در کل استان فارس 13 هزار و 780 فقره اموال ثبت شده و به عبارتی 77 دستگاه اجرایی در سامانه سادا ثبت اطلاعات کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، نهادهای عمومی، بنیادها، صدا  وسیما، قرارگاه‌های سازندگی و غیره باید اموال خود را در سامانه سادا ثبت می‌کردند و فهرست کسانی که از این قانون تخلف کرده‌اند به نهادهای نظارتی اعلام می‌شود، عنوان کرد: به طور مثال 110 شهرداری استان تاکنون اطلاعاتی در سامانه سادا ثبت نکرده‌اند.

دایی با بیان اینکه براساس بند د تبصره 5 تقریبا 48 هزار میلیارد تومان برای مولدسازی و فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی در کشور مصوب شده است، اظهار داشت: 8 هزار میلیارد تومان بابت مولدسازی و 40 هزار میلیارد تومان بابت فروش اموال مازاد منقول و غیرمنقول در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در سال 99 سهیمه استان فارس در مولدسازی دارایی‌های دولت و فروش اموال مازاد بالغ بر 2200 میلیارد تومان پیش بینی شده است، افزود: تاکنون 38 فقره اموال به ارزش بیش از 54 میلیارد تومان برای مولدسازی و فروش به وزارت اقتصاد معرفی و پیشنهاد شده است.

مدیران فارس برای پرداخت مطالبات کارکنان از ظرفیت مولدسازی اموال استفاده کنندسهم استان فارس در مولدسازی اموال دولت 2238 میلیارد تومان استاصلاح آیین نامه اجرایی مولدسازی یا فروش اموال غیر منقول دستگاههای اجرایی

استانداری فارس پیشتاز در طرح مولدسازی و فروش املاک مازاد

مدیرکل اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه اولین پیش‌قدم در مولدسازی و فروش اموال مازاد استانداری فارس بوده است، عنوان کرد: تاکنون استانداری 8 فقره، جهاد کشاورزی 8 فقره، دانشگاه علوم پزشکی 7 فقره، تعاون، کار و رفاه اجتماعی 5 فقره، اداره کل فنی و حرفه‌ای 3 فقره، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی 3 فقره، ورزش و جوانان 2 فقره و اداره کل ارتباطات زیرساخت 2 فقره برای فروش و مولدسازی اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موکلفند تا پایان سال 99 اموال مازاد خود را شناسایی و معرفی کنند، گفت: کسانی که به تشخیص کارگروه مولدسازی، ملک مازاد داشته باشند و معرفی نکنند ما مستقیما و راسا برای فروش اقدام خواهیم کرد و فهرست این دستگاه‌ها را به نهادهای نظارتی معرفی می‌کنیم چون در اجرای قانون تخلف کرده‌اند.

انتهای پیام/422/ش

R7533/P/S6,61/CT1 بیشتر بخوانید... اموال و املاک مازاد دولتی استان لرستان به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان واگذار می‌شود ‌‌۹۴ درصد ‌اطلاعات اموال و املاک حساب‌های دولتی خوزستان ثبت سامانه سادا شد اهواز| ۱۹ هزار ملک دولتی در استان خوزستان در سامانه سادا ثبت شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اموال و املاک مازاد دولتی استان لرستان به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان واگذار می‌شود ‌‌۹۴ درصد ‌اطلاعات اموال و املاک حساب‌های دولتی خوزستان ثبت سامانه سادا شد اهواز| ۱۹ هزار ملک دولتی در استان خوزستان در سامانه سادا ثبت شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶ قلوها در کرج / حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ جزئیات جدید انهدام باند فروش سلاح و مهمات /‌ سرکرده باند ‌با جعل عنوان مدیر‌کل اطلاعات البرز سلاح ‌می‌فروخت ۳ معاون وزیر بهداشت: سهمیه جدید استخدامی وزارت بهداشت به زودی ابلاغ می‌شود / پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ‌ ۴ لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم ۵ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۶ مراسم یکصدمین سالگرد تاسیس اداره کل آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد ۷ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۸ آخرین وضعیت پیشرفت سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان/ افتتاح فاز نخست طرح تا پایان امسال‌ مهمترین اخبار استانها بی‌توجهی میراث فرهنگی به میراث کهن ایران / قصه پرغصه تخریب خانه‌های تاریخی در آران و بیدگل + فیلم بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از سکوهای ۱۳A و ۱۳C در پارس جنوبی / برداشت گاز ایران روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب ‌افزایش یافت لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم گزارش ویدئویی|‌ پس‌زدگی فاضلاب در بازارچه سلطانی اهواز / مردم و کسبه با مشکل بهداشت و تردد روبه‌رو شده‌اند مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی| نامه مهم ظریف در واکنش به اقدامات آمریکا برای راه اندازی مکانیزم ماشه وزیر اطلاعات: در مبارزه با تروریسم حرف اول را می‌زنیم/اگر حمایت‌های رهبری نبود، دولت چندین بار زمین می‌خورد واکنش کرملین به امتناع آمریکا از شرکت در نشست سران درباره ایران اعتراض حزب مردم به احتمال جدا شدن شهر کراچی از ایالت سند آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۹۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سامانه سادا ثبت نهادهای نظارتی دستگاه های اجرایی فروش اموال مازاد مولدسازی و فروش میلیارد تومان اموال و املاک تخلف کرده اند استان فارس دستگاه ها اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: تمام نقل و انتقالات ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن توسط دفاتر اسناد رسمی و مشاوران املاک ممنوع بوده و با متخلفان از طریق مراجع ذیربط برخورد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزارش تسنیم از شیراز، مهدی پوربهی گفت: بر اساس شیوه‌نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن تخصیص واحد به متقاضیان در مرحله پایانی اجرای پروژه صورت خواهد پذیرفت و انعقاد قرارداد و واگذاری واحد‌ها تا مرحله پایانی پروژه امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: بار‌ها از سوی شرکت عمران صدرا اعلام شده است که اگر متقاضی به دلیل تکمیل نشدن مبالغ یا ناتوانی در واریز سهم آورده خود تمایل به ادامه مراحل پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نداشته باشد، باید نسبت به انصراف از طرح اقدام کند، لذا واگذاری یا انتقال آن به افراد دیگر غیرقانونی است، اما متأسفانه شاهد خرید و فروش غیرقانونی ثبت‌نام‌ها توسط مشاوران املاک هستیم که تمام عواقب آن برعهده خریداران و فروشندگان است.

پوربهی با اشاره به ماده 3 آیین نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن که مقرر شد، همه امور مربوط به این طرح، مطابق با دستورالعمل‌ها و نمونه قرارداد‌های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی انجام می‌گیرد، ادامه داد: با عنایت به ماده 23 قانون پیش فروش ساختمان، اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند، به حبس از 45 روز تا 6 ماه یا جزای نقدی به میزان دو تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا، به دفاتر اسناد رسمی و مشاورین املاک اخطار داد و تاکید کرد: پیرو مکاتبات قبلی با توجه به ممنوعیت هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و پیشگیری از تبعات آتی و طرح دعاوی متعدد در این بخش نسبت به ثبت نقل و انتقال و انجام هرگونه معامله مربوط به واحد‌های مذکور و ثبت رسمی آنها در دفاتر اسناد رسمی و مشاورین املاک خودداری کنند.

انتهای پیام/424

 

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه