Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

قربانی شدن ستارهای بارسا برای جذب مهاجم آرژانتینی

هنوز پروژه انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا در جریان است و شاید برخی ستاره‌های بارسلونا قربانی این انتقال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «کالچومرکاتو» مدعی شد، نام لوئیس سوارز و سرخیو بوسکتس در لیست بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا قرار ندارد و این احتمال می‌رود که آن‌ها وارد پروژه خرید مارتینس از اینتر شوند.

پیش از این گفته شده بود که با حضور مارتینز، شاید لوئیس سوارز بارسلونا را ترک کند.

درخواست ناپولی از سیتی

باشگاه ناپولی مبلغ درخواستی‌اش برای فروش کالیدو کولیبالی را به باشگاه منچسترسیتی اعلام کرده است.

نشریه «میرر» خبر داد، کالیدو کولیبالی در لیست خرید باشگاه منچسترسیتی قرار دارد و مذاکراتی هم بین این باشگاه و ناپولی صورت گرفته. گفته می‌شود باشگاه ناپولی برای فروش مدافع ۲۹ ساله سنگالی‌اش ۶۰ میلیون پوند معادل ۶۶ میلیون یورو درخواست کرده است.

سوپرجام اروپا با حضور هواداران برگزار می شود

شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا مدعی شد یوفا تصمیم گرفته است که بازی سوپرجام اروپا را در حضور هواداران برگزار کند. بازی سوپرجام اروپا هر ساله پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های اروپایی میان تیم‌های فاتح لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برگزار می‌شود و طبق برنامه امسال هم این بازی قرار است روز ۲۴ سپتامبر (سوم مهر) در شهر بوداپست مجارستان برگزار شود.

از زمان شیوع ویروس کرونا در اروپا، تمامی مسابقات فوتبال در رقابت‌های اروپایی شامل لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بدون حضور تماشاگران برگزار شده، اما طبق ادعا شبکه اسکای اسپورت، یوفا در نظر دارد که برای بازی سوپرجام اروپا به اندازه ۳۰ درصد از ورزشگاه ۳۸ هزار نفری فرانس پوشکاش به هواداران اجازه ورود به استادیوم را بدهد.

برتری زنیت با دبل سردار آزمون

دیشب در ورزشگاه گازپروم سن‌پترزبوگ تیم زنیت از زسکا مسکو در چارچوب هفته سوم لیگ برتر روسیه میزبانی کرد و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

سردار آزمون ۲ گل زنیت را در دقایق ۱۹ و ۷۰ وارد دروازه حریف مسکویی کرد. تک گل زسکا هم در دقیقه ۲۶ توسط نیکولا ولاسیچ حاصل شد.

زنیت با کسب این پیروزی خانگی ۹ امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه صعود کرد.

بایرن مقتدرانه فینالیست شد

شب گذشته در ورزشگاه ژوزه آلوالاده شهر لیسبون در نبردی بین بایرن‌مونیخ و لیون دومین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا را هم شناختیم که باوارایی‌ها بودند. شاگردان فلیک حریف فرانسوی را با ۳ گل شکست دادند و راهی فینال شدند .

لیون بازی را خوب شروع کرد و توسط دپای و اکامبی هم فرصت‌های خوبی داشت که یکی در موقعیت تک‌به‌تک هدر رفت و دیگری به تیر دروازه برخورد کرد. اما گنبری ستاره نیمه اول بود که در دقیقه ۱۸ با شوتی تماشایی گل اول را زد و دومین گل را پس از اینکه لواندوفسکی نتوانست توپ را در شش‌قدم تبدیل به گل کند، به قعر دروازه فرستاد.

وقتی لیون تلاش کرد گل‌های خورده را جبران کند، موقعیت‌های خوب‌شان با درخشش نویر به جایی نرسید. تعویض‌های فلیک هم باعث شد دوباره ورق برگردد و بایرن سوار بر بازی شود. تیرخلاص هم گلی بود که دقیقه ۸۸ لواندوفسکی با ضربه سر زد.

با این برد بایرن‌مونیخ حریف پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا شد و آن‌ها در پی کسب ششمین جام خودشان هستند.

مانوئل نویر: شانسی دروازه بایرن را نجات دادم

مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ پس از پیروزی برابر لیون و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی کردن مقابل ترکیب لیون پیچیده بود و زمانیکه ما با دو گل از حریف پیش افتاده بودیم من در مقابل تک به تک آکامبی موفق شده و تیمم را نجات دادم، زیرا اگر لیون به گل می رسید کار دشوار می شد، اما اعتراف می کنم که در این صحنه خوش شانس بودم. در بازی فینال برابر پاری سن ژرمن با تمام وجود بازی خواهیم کرد و ما خوشحالیم که در این فینال بازی می کنیم و شرایط برای هواداران مقابل تلویزیون نیز فوق العاده خواهد بود. ما می خواهیم در بازی فینال به هر قیمتی برنده شویم."

رودی گارسیا: بایرن باید از شکست ما خوشحال باشد

اگرچه لیون با قبول شکست 0-3 مقابل بایرن مونیخ نتوانست راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود، اما در بازی امشب نیز نمایش خوبی ارائه داده و موقعیت های خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کرد. به همین دلیل رودی گارسیا معتقد است بایرن مونیخ باید از کسب این پیروزی خوشحال باشد، زیرا راحت حاصل نشده است.

رودی گارسیا گفت: "ما سبک بازی بایرن مونیخ را مورد مطالعه و بررسی قرار داده بودیم و من به بازیکنانم برای آنچه از فوتبال فرانسه نشان دادند رضایت دارم و تمجید می کنم. ما با تمام وجود می خواستیم راهی فینال لیگ قهرمانان شویم و باور داشتیم که می توانیم به این هدف دست یابیم، اما در نهایت مغلوب شدیم. اگر در ابتدای بازی با یک گل از بایرن جلو می افتادیم شرایط به کل متفاوت پیش می رفت.

بایرن مونیخ در مجموع در کل بازی شرایط آسانی را تجربه نکرئد و حالا باید از اینکه موفق به غلبه بر لیون شده خوشحال باشد. ما باید به زودی در لیگ حاضر شویم و باید دوباره نمایش های هجومی داشته باشیم که با توجه به شروع سریع بازی ها من کمی هراس دارم و مسیر ما در ادامه راه از نتیجه گیری مقابل تیم هایی چون یوونتوس و منچسترسیتی متفاوت خواهد بود. رقابت های لیگ فرانسه خیلی زود آغاز می شود و ما باید مهیای حضور در لیگ شویم.

104 / 351 بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا بسته خبری فوتبال جهان لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا اینتر ناپولی منچسترسیتی بایرن مونیخ لیون رودی گارسیا مانوئل نویر لائوتارو مارتینز لوئیس سوارز سرخیو بوسکتس زسکا مسک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا اینتر ناپولی منچسترسیتی بایرن مونیخ لیون رودی گارسیا مانوئل نویر لائوتارو مارتینز لوئیس سوارز سرخیو بوسکتس لیگ قهرمانان اروپا فینال لیگ قهرمانان سوپرجام اروپا بایرن مونیخ رودی گارسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند

یوناتان تا درباره شایعات علاقه بایرن مونیخ به خودش صحبت کرده است

طرفداری | هر چند یوناتان تا پیش از این فصل به عنوان یک مدافع قابل اعتماد شناخته نمی‌شد اما زیر نظر ژابی آلونسو، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و همین باعث شده تا توجه باشگاه‌های زیادی به او جلب شود.

اکنون نیز از قرارداد او با بایرلورکوزن تنها یک سال دیگر باقی مانده و همین باعث شده تا شرایط جذب او برای باشگاه‌های علاقه‌مند راحت باشد. یکی از این باشگاه‌ها نیز بایرن مونیخ است و این روزها شایعات در این‌باره بسیار داغ هستند.

بیش‌تر بخوانید: واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا

حال پس از واکنش زیمون رولفس مدیر ورزشی بایرلورکوزن، یوناتان تا نیز سرانجام به شایعات علاقه بایرن مونیخ به خودش واکنش نشان داده است. این ملی پوش آلمانی 28 ساله در مصاحبه با بیلد در این‌باره، گفت:

وقتی اسم‌تان پیرامون چنین باشگاهی مطرح می‌شود، خوشحال می‌شوید اما اکنون من روی دو عنوانی که هنوز هم می‌توانیم کسب کنیم (لیگ اروپا و دی‌اف‌بی پوکال) تمرکز کرده‌ام. من با زیمون و فرناندو کارو رابطه خوبی دارم. با این حال همان‌طور که رولفس گفت، هر چیز دیگری باید به پس از پایان فصل موکول شود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد