Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@12:11:25 GMT

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: باید فکری به حال مسائل فرهنگی کشور کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۹۲۸۳

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: باید فکری به حال مسائل فرهنگی کشور کنیم

‍‍‍‍‍‍

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی علت اصلی فساد اقتصادی را ضعف در حوزه فرهنگ عنوان کرد و گفت: مجلس باید چاره‌ای برای اقتصاد و فرهنگ کشور بیندیشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عباس گلرو در جلسه شورای فرهنگ عمومی مهدی‌شهر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی باید تدابیر ویژه‌ای برای اصلاح فرهنگ و اقتصاد و تغییر برخی رویه‌های غلط مرسوم در این حوزه بیندیشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از اولویت‌های مهم مجلس فعلی را اصلاح فرهنگ و اقتصاد عنوان کرد و افزود: متأسفانه ضعف و وجود برخی نواقص و خلأهای قانونی در حوزه فرهنگ بر ایجاد فساد در دیگر بخش‌ها از جمله اقتصاد اثرگذار شده است و لازم است  تدبیری ویژه در این زمینه اتخاذ شود.

بی‌توجهی میراث فرهنگی به میراث کهن ایران / قصه پرغصه تخریب خانه‌های تاریخی در آران و بیدگل + فیلمترویج فرهنگ شهادت در سطح شهر قم مورد تاکید سازمان فرهنگی و هنری شهرداری استخسارت 130 میلیارد تومانی کرونا به حوزه‌های فرهنگ و هنر استان فارس؛ رسانه‌ها مطالبه‌گر باشند

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اصلاح فرهنگ را در از بین رفتن برخی فسادها نظیر رشوه و رانت اثرگذار دانست و گفت: فرهنگ بر دو بخش عمومی و متعالی تقسیم می‌شود.

گلرو با اشاره به غنای فرهنگی ایران که پشتوانه‌ای اسلامی و الهی دارد افزود: فرهنگ متعالی ریشه در ارزش‌های الهی و عاشورایی و فرهنگ عمومی ریشه در زیست اجتماعی دارد.

وی اظهار داشت: مفاسد اقتصادی، اجتماعی و دیگر مفاسد در شأن جامعه اسلامی نیست و باید گفت که متأسفانه اگر این چاره‌ای برای از بین بردن این مفاسد نشود منجر به ایجاد دیگر آسیب‌های اجتماعی و‌ اخلاقی می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی انحراف فرهنگ از صراط مستقیم الهی را در ایجاد فاصله طبقاتی در بین مردم اثرگذار دانست.

گلرو با تأکید بر رفع آسیب‌های اجتماعی گفت: باید فرهنگ عمومی که همان زیست اجتماعی است در سطح جامعه تقویت شود.

انتهای پیام/363/ش

R41366/P/S6,64/CT11 بیشتر بخوانید... ترویج فرهنگ شهادت در سطح شهر قم مورد تاکید سازمان فرهنگی و هنری شهرداری است بی‌توجهی میراث فرهنگی به میراث کهن ایران / قصه پرغصه تخریب خانه‌های تاریخی در آران و بیدگل + فیلم مصوبه کمیسیون فرهنگی درباره معافیت‌ مالیاتی خانواده‌های دارای بیش از ۳ فرزند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ترویج فرهنگ شهادت در سطح شهر قم مورد تاکید سازمان فرهنگی و هنری شهرداری است بی‌توجهی میراث فرهنگی به میراث کهن ایران / قصه پرغصه تخریب خانه‌های تاریخی در آران و بیدگل + فیلم مصوبه کمیسیون فرهنگی درباره معافیت‌ مالیاتی خانواده‌های دارای بیش از ۳ فرزند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶ قلوها در کرج / حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ جزئیات جدید انهدام باند فروش سلاح و مهمات /‌ سرکرده باند ‌با جعل عنوان مدیر‌کل اطلاعات البرز سلاح ‌می‌فروخت ۳ لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم ۴ معاون وزیر بهداشت: سهمیه جدید استخدامی وزارت بهداشت به زودی ابلاغ می‌شود / پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ‌ ۵ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۶ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۷ مراسم یکصدمین سالگرد تاسیس اداره کل آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد ۸ آخرین وضعیت پیشرفت سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان/ افتتاح فاز نخست طرح تا پایان امسال‌ مهمترین اخبار استانها بی‌توجهی میراث فرهنگی به میراث کهن ایران / قصه پرغصه تخریب خانه‌های تاریخی در آران و بیدگل + فیلم بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از سکوهای ۱۳A و ۱۳C در پارس جنوبی / برداشت گاز ایران روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب ‌افزایش یافت لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم گزارش ویدئویی|‌ پس‌زدگی فاضلاب در بازارچه سلطانی اهواز / مردم و کسبه با مشکل بهداشت و تردد روبه‌رو شده‌اند مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی| نامه مهم ظریف در واکنش به اقدامات آمریکا برای راه اندازی مکانیزم ماشه وزیر اطلاعات: در مبارزه با تروریسم حرف اول را می‌زنیم/اگر حمایت‌های رهبری نبود، دولت چندین بار زمین می‌خورد واکنش کرملین به امتناع آمریکا از شرکت در نشست سران درباره ایران اعتراض حزب مردم به احتمال جدا شدن شهر کراچی از ایالت سند آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۹۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی تاکید کرد: تعطیلی شنبه به نزدیکی به اقتصاد دنیا و افزایش سرانه درآمد کمک می‌کند و از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد.

حجت‌السلام سید سلمان ذاکرعضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : در جلسه ای که  با حضور کارشناسان و اتاق بازرگانی تهران، مزایا و معایب تعطیلی شنبه و جمعه به طور کامل بررسی شد.

وی افزود: هدف از این لایحه، افزایش نشاط مردم، پیشگیری از آسیب‌های خانوادگی، و رونق اقتصادی است.

ذاکر اظهارداشت : تعطیلی شنبه به نزدیکی به اقتصاد دنیا و افزایش سرانه درآمد کمک می‌کند و از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد.

وی افزود: کمیسیون اجتماعی  به زودی با استعلام مجدد از مراجع عظام و دفتر مقام معظم رهبری، نظر نهایی را خواهد گرفت.

ذاکر اظهارداشت : نظر نهایی پس از بررسی نظرات کارشناسی، مردم و مراجع عظام اعلام خواهد شد و نظر مردم از طریق نظرسنجی‌ها جمع‌آوری خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی تاکید کرد : اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع