Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان کارشناس مسئول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان از کسب ۲۲ رتبه برتر مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان ایران توسط دانش آموزان هنرمند این شهرستان خبر داد.

سید محسن سکوت نوش آبادی در گفت و گو با ایسنا،  اظهار کرد: با اعلام نتایج سی و هشتمین دوره این جشنواره، دانش آموزان شهرستان کاشان موفق به کسب شش رتبه اول، سه رتبه دوم، شش رتبه سوم و هفت رتبه برگزیده در مرحله کشوری مسابقات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گروه دختران، فاطمه حسن زاده در رشته فیلم مستند، تینا اسحاقی در رشته نماهنگ، زهرا خزائی در رشته پته دوزی، فاطمه صیادی و زینب ولایتی در رشته ویدئوکست، و در گروه پسران، علی اصغر کریمیان در رشته قلم فلزی موفق به کسب رتبه اول جشنواره شدند.

وی همچنین تصریح کرد: ابوالفضل مبارز در رشته نماهنگ، علی عباسیان در رشته نقد فیلم، امیرحسین غلامرضایی در رشته منبت کاری توانستند رتبه دوم این دوره از مسابقات را کسب کنند.

کارشناس مسئول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: رتبه سوم این دوره از جشنواره نیز به محیا فلاح در رشته طراحی با زغال، فروزان رحیمی مشبک، مهناز عربیان پادکست، ریحانه عبدلی رشته نقد داستان، سید حسن چاوشی در رشته آب مرکب و محمد مهدی سیدی نیا در رشته پوستر رسید.

سکوت افزود: علی‌محمد دادایی در رشته داستان کوتاه، محدثه جلودار پور در رشته آبرنگ، مینا نطقی در رشته گواش، عارفه قاسم خانی در رشته مجسمه سازی، الهه حسن پور و مطهره صادقی راد در رشته نشریه الکترونیکی و کیمیا اسماعیلی در رشته آب مرکب به عنوان برگزیده های جشنواره معرفی شدند.

وی افزود: مرحله کشوری سی و هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه شاد برگزار شد که از مجموع 6 هزار اثر که به ستاد مسابقات ارسال شد، حدود دو هزار نفر به عنوان منتخب برگزیده شدند.

کارشناس مسئول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان اظهار کرد: دوران مدرسه، فرصتی است تا دانش آموزان امروز به عنوان شهروندان بالغ فردای جامعه، مهارت های زندگی را کسب کرده و هر آنچه را که در زندگی فردی و اجتماعی نیاز دارند، در کنار یکدیگر تمرین و تجربه کنند.

سکوت تصریح کرد: مشارکت دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی و برنامه های غیر درسی، روحیه نشاط و امید، افزایش سرانه مطالعه، توسعه کارگروهی، تحمل و مدارا، شنیدن اندیشه های مختلف و مخالف را در ضمیر آنها پرورش می دهد.

به گزارش ایسنا، سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور در پنج بخش هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینشهای ادبی، رسانه و فضای مجازی و ۲۸ رشته در دو گروه دختران و پسران از ۲۰ تا ۲۸ مردادماه برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقه دانش آموزان فرهنگی و هنری مرحله کشوری دانش آموزان سی و هشتمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه ۲ امتحان «ریاضی» و «علوم» پایه ششم به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود، گفت: امتحانات پایه ششم همواره به صورت هماهنگ منطقه‌ای برگزار و ارزش‌یابی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی (پایه اول تا ششم) به صورت توصیفی انجام می‌گیرد اما مقرر شده امتحانات ۲ درس مذکور به صورت هماهنگ کشوری برگزار شود.

حمید طریفی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص جزییات این خبر اظهار کرد: معلم خود دانش‌آموزان پایه ششم اوراق امتحانی «ریاضی» و «علوم» را تصحیح خواهند کرد و عملکرد دانش‌آموزان به عنوان ابزاری در کار پوشه آنها در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون، معلم بر اساس ارزشیابی که در طول سال تحصیلی از دانش آموز و از طریق فعالیت‌های آموزشی طول سال تحصیلی اعم از تکالیف، آزمون‌های مستمر، تکالیف مهارت محور و در واقع اطلاعات مربوط به کار پوشه دانش‌آموز، نمره پایانی را تعیین می‌کند افزود: امتحاناتی هم که در انتهای دوره تحصیلی پایه ششم اخذ می‌شود، به عنوان یکی از ابزارهای سنجش اندازه گیری است که در اختیار معلم مربوطه قرار می گیرد و در واقع قضاوت را در مورد دانش آموز تکمیل می‌کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه قبلا طراحی سوالات توسط گروه‌های آموزشی مناطق در سطح شهرستان و منطقه طراحی می شد ادامه داد: اما اکنون سوالات امتحانی توسط گروه‌های آموزشی در معاونت آموزشی ابتدایی و در سطح ستاد طراحی می‌شود.

طریفی با بیان اینکه همچنین مقرر است امتحانات هماهنگ توسط خود معلم و در کلاس مربوطه برگزار شود گفت: هدف برگزاری دو آزمون کشوری ریاضی و علوم ارزیابی کلیت نظام آموزشی است.

وی افزود: با این کار ارزیابی دقیقی از عملکرد نظام آموزشی و کیفیت آموزشی خواهیم داشت تا نحوه اجرای آزمون، تصحیح اوراق امتحانی، نمره دهی به دانش آموزان، اعمال و فرآیندهای ارزشیابی دانش آموز توسط معلم مربوطه به مشابه سایر آزمون‌های مداد کاغذی که در طول سال تحصیلی گرفته می‌شده، انجام می شود لذا این آزمون به عنوان یکی از ملاک‌های ارزشیابی پایانی دانش‌آموز استفاده خواهد شد.

وی اظهار کرد: ارزشیابی تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی به صورت «توصیفی» در طول سال تحصیلی بر اساس آیین نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد