Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسانه بازیار مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۲ اثر نوجوانان مهابادی در بخش عروسک‌های بومی و محلی مهرواره استانی "عروسکم در خانه" به عنوان آثار برتر معرفی شد و به کار خود پایان داد.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: هدف از برگزاری این مهرواره استانی، تشویق به ماندن در خانه در ایام شیوع بیماری کرونا، حفظ نشاط و پرکردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

«بهار در خانه»، مهرواره‌ای برای نوروز کودکان و نوجوانان ایرانی

رتبه برتر مهابادی‌ ها در چهارمین جشنواره کشوری رویای کهکشانی من

موفقیت کودکان و نوجوانان مهابادی در مسابقات استانی و کشوری

بازیار اذعان کرد: این اثر‌ها با استفاده از ابزار‌های ساده، رعایت اصل بومی و محلی بودن عروسک و خلاقیت در طراحی و ساخت الهام گرفته و از شخصیت‌های کتاب‌ها، به دبیرخانه مهرواره ارسال شده است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد یادآور شد: آونگ محمدیان و سیران ملازاده ۱۵ ساله از مهاباد در بخش هنری مهرواره استانی با عروسکم در خانه عنوان معرف آثار برتر جشنواره را به دست آوردند.

بازیار تصریح کرد: آثار برتر این مهرواره، در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی به نشانی http://agharbi.kpf.ir/ قابل مشاهده است.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عروسک بومی مهرواره تئاتر نوجوانان مهابادی کودکان و نوجوانان نوجوانان مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در تحقیقات انجام شده در این زمینه سه متهم و یک نفر مالخر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی افزود: سارقان در بازجویی خود به 24 فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه باغ های این شهرستان اعتراف کردند.

او به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

 

دیگر خبرها

  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت