Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:21:26 GMT

«دل تورو» بازیگران جدید «پینوکیو» را انتخاب کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۹۷۶۹

«دل تورو» بازیگران جدید «پینوکیو» را انتخاب کرد

«کیت بلانشت»، «تیم بلیک» و «گرگوی مارن» به پروژه انیمیشن جدید «پینوکیو» ساخته «گیرمو دل تورو» کارگردان مکزیکی برنده اسکار پیوستند.

به گزارذش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، «گرگوری مان» بازیگر نه چندان سرشناسی است که «دل تورو» برای صداپیشگی نقش «پینوکیو» انتخاب کرده و «کیت بلانشت»، «تیم بلیک نلسون» و «فیم ولفهارد» نیز دیگر چهره هایی هستند که به این انیمیشن موزیکال که به سبک استاپ موشن ساخته می شود، اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اولین فیلمی است که «دل‌تورو» پس از ساخت فیلم «شکل آب» برنده اسکار بهترین فیلم و کارگردانی به سینما می‌آورد، ضمن این که نخستین تجربه ساخت انیمیشن برای این کارگردان صاحب نام مکزیکی محسوب می‌شود. 

در این انیمیشن محصول کمپانی نتفلیکس که از پائیز سال گذشته در آمریکا در حال ساخت است، «دیوید بردلی» بازیگر مجموعه فیلم های «هری پاتر» و سریال «بازی تاج تخت»، صداپیشگی نقش پدر ژپتو را بر عهده دارد و «تیلدا سوئینتون»، «کریستوف والتس» و «جان تورتورو» نیز دیگر بازیگرانی هستند که برای حضور در این انیمیشن فراخوانده شده اند.

«متئو گارونه» فیلمساز ایتالیایی در جشنواره برلین امسال نسخه سینمایی جدید از فیلم «پینوکیو» را رونمایی کرد که «روبرتو بنینی» بازیگر و کارگردان ایتالیایی در آن در نقش پدر ژپتو بازی می کرد. 

«بنینی» پیش از این در سال ۲۰۰۲ فیلمی درباره «پینوکیو» ساخته بود که با بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شد. 

«ماجراهای پینوکیو» نوشته «کالو لورنزینی» با نام مستعار «کارلو کلودی» برای اولین‌بار در سال ۱۸۸۱ و به صورت سریالی در مجله کودکان منتشر شد و در سال ۱۸۸۳ به صورت یک کتاب به چاپ رسید. در سال ۱۹۴۰ نیز کمپانی دیزنی در یک اثر شاهکار این داستان را در قالب یک انیمیشن به سینما آورد و پس از آن نیز تلاش‌های زیادی برای اقتباس سینمایی از این داستان صورت گرفت. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گیرمو دل تورو پینوکیو دل تورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟

به گزارش خبرآنلاین، این مطالعه نشان می‌دهد که از میان تکانه‌های تحریمی و تکانه‌های پولی، تحریم‌ها اثر بیشتر و طولانی‌مدت‌تری بر افزایش تورم در اقتصاد ایران دارند.

دنیای اقتصاد نوشت:احمدرضا جلالی نائینی، اقتصاددان، در ارائه آخرین مطالعه خود بر این نکته تاکید کرد که با وجود غالب بودن اثر تحریم و نرخ ارز، در بلندمدت عامل پولی تعیین‌کننده اصلی نرخ تورم است و نباید از آن غافل شد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد که تورم در اقتصاد ایران، پس از نوسانات نرخ ارز، به ترتیب تحت تاثیر انتظارات تورمی و رشد پول قرار دارد.

به عقیده این استاد دانشگاه، با توجه به اثرگذاری تکانه خارجی بر کاهش ارزش ریال و نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش، سیاست‌گذار پولی با بده‌-بستان میان رکود و تورم مواجه می‌شود و با پاسخ به این نیاز، متغیرهای پولی نظیر پایه پولی را افزایش می‌دهد.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901212

دیگر خبرها

  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • بازیگران سریال تورم
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • حمله به بازیگران زن معروف در تجمع امـروز دانشجویـان تهرانی | تصویر