Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@20:58:35 GMT

هفته دولت 50 پروژه در ورامین افتتاح یا کلنگ زنی می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۹۷۸۷

هفته دولت 50 پروژه در ورامین افتتاح یا کلنگ زنی می شود

فرماندار شهرستان ورامین گفت: همزمان با هفته دولت، ۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴۷۲ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهری و روستایی ورامین افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش جماران، حسین کاغذلو روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته دولت، فرصت مناسبی است تا علاوه بر تبیین شخصیت شهیدان رجایی و باهنر، زمینه مناسب برای بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شده و آحاد مردم از مواهب این نظام الهی آگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته، امسال نیز همزمان با هفته دولت، ده‌ها پروژه عمرانی، خدماتی و صنعتی در مناطق مختلف شهرستان ورامین افتتاح می‌شودتا علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، شرایط زندگی مردم بهبود بخشیده شود.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها در حوزه بهزیستی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، دهیاری‌ها، بخشداری‌، صنعت، معدن و تجارت، برق منطقه‌ای، راهداری، طرح هادی روستایی، آموزش و پرورش، شهرداری و آب و فاضلاب است.

کاغذلو گفت: در هفته دولت مرکز بزرگ نگهداری از معلولین ذهنی و مرکز بهبود معتادین متجاهر، آبیاری نوین، کشت گلخانه‌ای، واحد پرورش دام و مرغ تخم‌گذار، طرح ذخیره‌سازی نزولات جوی، سالن ورزشی روستایی، چندین پروژه صنعتی و تولیدی، خطوط جدیدالاحدا ۶۳ کیلوولت، پروژه‌های رفع مشکل ولتاژ برق و دو مدرسه خیرّساز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین در این هفته، عملیات احداث پروژه مسکن روستایی متعلق به بهزیسی ورامین آغاز می‌شود.

فرماندار ورامین تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها که با اعتباری بالغ بر ۴۷۲ میلیارد ریال انجام شده، برای ۵۸۲ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

اخبار مرتبط 524 پروژه استان یزد در هفته دولت بهره برداری می شود روحانی: انکار دستاوردهای دولت انکار دستاوردهای نظام است 64 طرح کشاورزی یزد در هفته دولت بهره برداری می شود دستور روحانی به رییس سازمان برنامه و بودجه برای پروژه های زیرساختی کشور روایت رئیس دفتر رئیس‌جمهور از حضورش در تلویزیون

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا هفته دولت پروژه های هفته دولت هفته دولت ورامین سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بهره برداری هفته دولت پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید

در مراسمی با حضور معاونان درمان و اقتصادی وزارت بهدشات ۱۰ طرح درمانی در شهرهای مختلف استان خراسان شمالی افتتاح و عملیات احداث چند طرح بزرگ در استان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، امروز در مراسمی بهرام بنده‌یزدانی با حضور امور اقتصادی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مرکز vip بیمارستان امام خمینی شیروان افتتاح شد. این مرکز با هزینه بیش از 30 میلیارد ریال و در مساحتی بالغ بر 120 متر مربع با امکانات کامل و مجهز به بهره‌برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیا شیروان با حضور معاون وزیر بهداشت آغاز شد. این مجتمع با زیربنای 4211 متر مربع و با اعتبار اولیه 50 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

بنده‌یزدانی در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی رتبه سوم جذب اعتبارات در کشور را از آن خود کرده است که این موضوع نشان می‌دهد مدیران دانشگاه عزمی جدی برای خدمت به مردم دارند.

وی افتتاح دستگاه ام آر ای در شیروان را یکی از اقدامات مهم این دانشگاه برشمرد و افزود: شاهد رشد خدمات درمانی در خراسان شمالی هستیم.

به گزارش تسنیم، امروز با حضور معاون درمانی وزیر بهداشت همراه سرای خیرساز و مرکز تصویربرداری دیجیتال بیمارستان امام علی (ع) با حضور کریمی، معاون وزیر بهداشت، پاکهر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولان و مدیران به بهره‌برداری رسید.

همراه‌سرای خیرساز بیمارستان امام علی (ع) بجنورد در زمینی به مساحت 80 مترمربع و اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال، توسط خیرین سلامت استان، احداث و تجهیز شده است، همچنین رادیولوژی دیجیتال این بیمارستان نیز در زیربنایی به مساحت 60 متر مربع به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات تصویربرداری افتتاح و راه‌اندازی شد.

احداث همراه‌سرای بیمار و یا ایجاد امکاناتی در بیمارستان برای سکونت همراهان بیمار یکی از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی در راستای افزایش، رضایت‌ مندی مردم و عدالت در سلامت است. همواره یکی از مهم‌‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات بیماران و همراهان آن‌ها در طول دوره درمان، موضوع اسکان و دسترسی راحت به خدمات درمانی و حمایتی است، که این نیاز در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد با مشارکت خیران نیک‌اندیش محقق شده است.

به گزارش تسنیم، قرار است امروز با حضور معاونان وزیر بهداشت چندین طرح بهداشت و درمانی در شهرهای مختلف استان کلنگ‌زنی و یا افتتاح شود.  این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی و درمانی  بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با 4500 متر مربع مساحت است. طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.

گفتنی است، بیش از 70 پروژه حوزه سلامت خراسان شمالی قابل افتتاح و راه‌اندازی است که افتتاح بخشی از این پروژه‌ها که نقش مهمی در رشد شاخص‌های حوزه سلامت دارند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد