Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی فعالیت‌های اجتماعی گفت: در این راستا در هر حوزه برگزاری آزمون ورودی دانشگاه ها (کنکور) در آذربایجان‌شرقی یک مراقب بهداشتی حضور دارد.

محمدحسین صومی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از حوزه کنکور سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به برگزاری کنکور دانشگاه ها در ۲۸ حوزه در آذربایجان شرقی، همین تعداد مراقب بهداشتی نیز برای برگزاری این آزمون در سلامت و بهداشت کامل تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۰۰درصد پروتکل های بهداشتی در این آزمون رعایت شده و صندلی های داوطلبان که ۱.۸۰ سانتی متر باید فاصله داشته باشد در برخی حوزه ها مثل دانشگاه آزاد بیش از ۲ متر فاصله گذاری شده است. 

وی افزود: تهویه مناسب سالن ها و کلاس های آزمون، استفاده از ماسک، ضدعفونی دست ها و عدم تجمع از دیگر موارد پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری است که همگی به خوبی اجرا می شود. 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نیز گفت: ۴ هزار و ۹۰۷ داوطلب تبریزی برای کنکور در مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد رقابت می کنند. 

عزیز جوانپور افزود: صبح امروز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ۲ هزار و ۴۰۷ داوطلب در رشته ریاضی و فنی و علوم انسانی (۹۲۴ دختر و یک‌هزار و ۴۸۳ پسر) در چهار ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز  (ساختمان علامه امینی، علامه جعفری و علامه طباطبایی و دانشکده کشاورزی) به رقابت می‌پردازند.

وی اظهار کرد: آزمون سراسری صبح روز فردا جمعه ۳۱ مرداد نیز با شرکت ۲ هزار و ۵۰۰ داوطلب که یک‌هزار نفر از آنان دختر و مابقی پسران را تشکیل می‌دهند، در ساختمان‌های یاد شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

جوانپور از فراهم کردن امکانات لازم برای والدین داوطلبان خبر داد و افزود: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز امکانات و فضای مناسب برای همراهان و والدین داوطلبان در روز آزمون سراسری را فراهم کرده‌اند تا داوطلبان با خیالی آسوده در این آزمون شرکت کنند.

رئیس دانشگاه تبریز نیز با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی در ۲۸ حوزه آذربایجان‌شرقی، گفت: ۶۸ هزار و ۹۱۴ دانش‌آموز در این آزمون شرکت می‌کنند.

سیدرضا مجیدی اظهار کرد: دیروز در نخستین روز از برگزاری آزمون سراسری، حدود یک هزار و ۹۰۰ نفر از داوطلبان در رشته آزمایشی هنر به رقابت پرداختند.

رئیس دانشگاه تبریز گفت: ۴۴ درصد داوطلبان در آذربایجان شرقی برادران و ۵۶ درصد خواهران هستند.

اخبار مرتبط نظارت 100 نفر از کارشناسان بهداشت بر برگزاری آزمون سراسری سیستان و بلوچستان 41 هزار داوطلب لرستانی در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد رقابت ۵۱۰ هزار داوطلب در دومین روز کنکور گندزدایی حوزه‌های کنکور انجام شد+ تصاویر درخواست زالی از کنکوری‌ها؛ بعد از کنکور مسافرت نروید!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آزمون سراسری کنکور 99 آزمون سراسری 99 پروتکل های بهداشتی کنکور آزمون ورود به دانشگاه سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز پروتکل های بهداشتی آذربایجان شرقی برگزاری آزمون آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی