Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- شب گذشته دو اجرای دیگر از قسمت دهم مرحله دوم «عصر جدید» روی آنتن رفت و نفرات برگزیده این قسمت معرفی شدند.

 گروه اعجوبه‌های کوچک، اجرایی حیرت انگیز را به نمایش گذاشتند. آن‌ها با اینکه کوتاه قامت بودند،اجراهایی حیرت انگیز داشتند که داوران به خاطر مهارت و تلاش آن‌ها چهار رای مثبت دادند.

در بخشی دیگر یکی از شرکت کنندگان لیفت حیرت انگیز انجام داد که مورد توجه داوران و علیخانی قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اعضای گروه اعجوبه‌های کوچک با اشاره به ماجرای شفاگرفتنش از امام رضا (ع) گفت: ۳۵ سال پیش پزشکان من را جواب کردند. مادرم به مشهد می‌رود و امام رضا(ع) من را شفا می دهد و حالا روی صحنه «عصر جدید» نمایش اجرا می‌کنم.

دختران پرواز، آخرین اجرای قسمت دهم از دور دوم عصر جدید را روی صحنه به نمایش گذاشتند. دختران پرواز، ثابت کردند دختران این سرزمین شاداب، پویا، باانگیزه، پرتلاش و البته خلاق هستند.

در پایان قسمت دهم مرحله دوم، داوران اجرای داریوش سوسنی و گروه اعجوبه‌های کوچک را بیشتر پسندیدند. حالا نوبت مخاطبان است که با آرای خود شرکت کننده مورد علاقه شان را برای حضور در مرحله نیمه نهایی انتخاب کنند.

در پایان مرحله دوم عصر جدید علیخانی توضیح داد: با تمام شدن ۱۰ قسمت از مرحله دوم ما به مدت دو ماه برنامه‌ای نداریم و مرحله نیمه نهایی آبان ماه پخش خواهد شد.

علیخانی گفت: البته برنامه هشتگ عصر جدید شهریور و مهر ماه پخش خواهد شد و جزئیات و مراحل آمادگی شرکت کنندگان در مرحله نیمه نهایی را نشان می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مرحله دوم عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال میان تیم های طبیعت و ذوب آهن امروز یکشنبه برگزار شد.

در این دیدار تیم طبیعت با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ حریف خود را شکست داد.

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود. طبیعت در حالی برنده دیدار سوم شد که پیش از این یک برد دیگر هم مقابل ذوب آهن در این مرحله کسب کرده بود و نتیجه یک دیدار را هم واگذار کرده بود.

کد خبر 6097514

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس
  • ماجرای گلایه امام (ره) از آهنگران + فیلم
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین