Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمد موسوی زاده روز پنجشنبه در نشست خبری در سالن آمفی تئاتر شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: ۶ طرح در زمینه بهسازی و تامین روشنایی معابر با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال، ۲۲ طرح مربوط به اصلاح و بهینه سازی خطوط برق‌رسانی، تجهیزات و برق‌آلات در راستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش تلفات انرژی برق با هزینه‌کرد ۷۶ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال در این استان همزمان با هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: ۱۱ طرح روستایی به ارزش ۱۸ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال اعتبار و ۳۴ طرح توسعه و احداث شبکه و تاسیسات توزیع برق به منظور ظرفیت‌سازی برای مشترکان جدید از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت ‌۹۹ است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ادامه داد: تلفات انرژی در بخش توزیع برق استان بر اساس بررسی‌ها از میانگین کشوری کمتر و حدود ۶ درصد است و این مساله به عنوان یکی از دستاوردهای دولت در تامین و توزیع برق پایدار است.

دستاورد دولت تدبیر و امید در صنعت برق سمنان

وی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در صنعت برق استان سمنان، تصریح کرد: شبکه هوایی توزیع برق در این استان در دولت تدبیر به یکهزار و ۳۰۵ کیلومتر افزایش یافته است.

موسوی‌زاده ادامه داد: یکهزار و ۵۲۵۹ دستگاه پست‌ توزیع برق از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در استان سمنان نصب شد و ظرفیت پست‌های توزیع برق ۲۳۴ مگاولت آمپر افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان یادآور شد: ۶۶۳ انشعاب در بخش چاه‌های آب کشاورزی از سال ۹۲ تاکنون در استان نصب شد و تمام روستاهای این استان از نعمت برق بهره‌مند هستند.

۵۵ طرح برق‌رسانی با ۱۵۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه در هفته دولت ۹۸ در شهرستان‌های استان سمنان افتتاح شد.

برچسب‌ها سمنان انرژی برق دولت تدبیر و امید افتتاح طرح پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان انرژی برق دولت تدبیر و امید افتتاح طرح سمنان انرژی برق دولت تدبیر و امید افتتاح طرح دولت تدبیر و امید برق استان سمنان توزیع برق استان میلیون ریال هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر