Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حدادی ملی‌پوش کشورمان همچنان در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برد و تکلیف عمل جراحی‌اش هنوز مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، از اسفندماه سال گذشته شیوع ویروس کرونا برنامه ورزشکاران و به خصوص المپیکی‌ها را با چالش‌های زیادی روبه‌رو کرده است‌. در رشته دوومیدانی احسان حدادی و حسن تفتیان دو ملی‌پوش المپیکی کشورمان هستند که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند وقت پیش عمل خار پاشنه احسان حدادی دارنده مدال المپیک تا مدت‌ها چالش‌برانگیز شده بود. حدادی به همراه سرپرست فدراسیون با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک جلسه داشت و در مورد عمل جراحی‌اش در آلمان صحبت کرده بود که مورد موافقت رئیس کمیته ملی المپیک هم قرار گرفت اما بلافاصله بعد از چند روز اعضای هیئت اجرایی با این عمل مخالفت کردند.

در نهایت حدادی هم از موضع خود کوتاه آمد و اعلام کرد هر تصمیمی که کمیته ملی المپیک بگیرد انجام می‌دهد؛ هر چند که معتقد است عمل او ساده نیست و در ایران تاکنون این جراحی انجام نشده است. اما پرتاب‌گر دیسک کشورمان این روزها همچنان بلاتکلیف است و حتی وضعیت جراحی‌اش در ایران هم مشخص نیست و همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

قطعاً حدادی در ایران یا خارج از کشور جراحی کند باید مدتی دور از میدان باشد و نمی‌تواند تمرینات خود را پیگیری کند تا دوره نقاهت خود را سپری کند و این بلاتکلیفی تنها باعث می‌شود او زمان را از دست بدهد؛ آن هم درست در سال منتهی به المپیک!

البته گویا حدادی اسپانسری را جذب کرده و اگر این بلاتکیفی ادامه‌دار باشد برای عمل جراحی‌اش تدبیری می‌اندیشد؛ یا شاید هزینه‌ جراحی‌اش را از طریق اسپانسر جذب کند اما با این حال همچنان منتظر کمیته ملی المپیک است تا در مورد او تصمیم‌گیری کند.

حسن تفتیان دیگر ملی‌پوش المپیکی کشورمان که به خاطر شیوع ویروس کرونا تمرینات را به صورت انفرادی انجام می‌دهد؛ در تلاش است که مدتی راهی فرانسه شود تا بقیه تمرینات را در آنجا ادامه دهد.تفتیان پیش از این هم در فرانسه اردو داشت که اتفاقا مورد انتقاد خیلی از کارشناسان هم بود چرا که در این چند سال اون موفقیت چشم‌گیری نداشته و همین موضوع انتقادهای زیادی را به وجود آورده است.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: احسان حدادی کمیته ملی المپیک حسن تفتیان کمیته ملی المپیک احسان حدادی جراحی اش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک

آفتاب‌‌نیوز :

پلیس ضد تروریسم در فرانسه پس از بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ابراز تمایل یک نوجوان ۱۶ ساله مبنی بر اقدام انتحاری در بازی‌های المپیک امسال در پاریس، او را بازداشت کرد.

سخنگوی پلیس عنوان کرد که پس از اعلام علنی این نوجوان در شبکه‌های اجتماعی برای ساخت کمربند انفجاری را دستگیر کرده است. به گزارش BFMTV، این نوجوان روز سه‌شنبه در پی پست‌های ادعایی در تلگرام در منزل پدر و مادرش دستگیر شد. این رسانه فرانسوی همچنین اعلام کرد که در جریان بازرسی از محل سکونت این نوجوان در جنوب شرقی فرانسه، اسناد دست نویسی کشف شد که در آن او از داعش حمایت می‌کرد. 

این سخنگو خاطرنشان کرد که تحقیقات برای تعیین اینکه آیا او واقعاً قصد انجام یک اقدام تروریستی را داشته یا خیر ادامه دارد.

به گزارش رویترز، دولت فرانسه همچنین از ۴۵ کشور خارجی برای استقرار چندین هزار نیروی نظامی، پلیس و غیرنظامی اضافی برای تضمین امنیت بازی‌ها درخواست کمک کرده است. اوایل این ماه مکرون رئیس‌جمهور فرانسه ابراز اطمینان کرد که مراسم افتتاحیه که قرار است در رودخانه سن برگزار شود، طبق برنامه پیش خواهد رفت. با این حال، او خاطرنشان کرد که فرانسه برنامه‌های اضطراری، از جمله پشتیبان‌ها و گزینه‌های جایگزین هم دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه