Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@14:11:49 GMT

استاندار خراسان جنوبی از روند برگزاری آزمون سراسری بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۰۲۲۳

استاندار خراسان جنوبی از روند برگزاری آزمون سراسری بازدید کرد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- استاندار خراسان جنوبی صبح امروز از روند برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه بیرجند بازدید کرد و گفت: این آزمون در ۱۱ شهرستان استان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدصادق معتمدیان صبح امروز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: خوشبختانه از روز گذشته، برگزاری کنکور سراسری در سراسر کشور و استان خراسان جنوبی آغاز شده و طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با تلاش مجموعه مدیریت دانشگاه، دغدغه خانواده‌ها برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان خراسان جنوبی با تلاش‌های انجام شده و تعیین مکان‌های مناسب، داوطلبان در 11 شهرستان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی به خوبی انجام شده و امکانات لازم از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اختیار داوطلبان قرار گرفته و فاصله‌ گذاری اجتماعی نیز بیش از ضوابط مربوطه رعایت شده که جای تشکر دارد.

تعطیلی دانشگاه در روزهای برگزاری آزمون سراسری 99رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود: هیچ خطری سلامت داوطلبان آزمون سراسری را تهدید نمی‌کندپروتکل‌‎های سخت گیرانه در کنکور/ نظارت سازمان های مردم نهاد بر اجرای آزمون سراسری

وی گفت: آزمون سراسری سال 99 با پیش‌بینی تدابیر بهداشتی و افزایش دو برابری حوزه‌های امتحانی، در 11 شهرستان و در چهار گروه آزمایشی از روز چهارشنبه آغاز شده و تا روز شنبه یکم شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

معتمدیان یادآور شد:  5 هزار و 48 داوطلب گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی امروز رقابت خود را در دومین روز برگزاری کنکور در خراسان جنوبی آغاز کردند و روز گذشته نیز آزمون گروه آزمایشی هنر همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار شد و قرار است روز جمعه داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی و روز شنبه گروه آزمایشی زبان‌های خارجه در این آزمون‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/ 251/ش

R41348/P/S6,56/CT11 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶ قلوها در کرج / حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم ۳ جزئیات جدید انهدام باند فروش سلاح و مهمات /‌ سرکرده باند ‌با جعل عنوان مدیر‌کل اطلاعات البرز سلاح ‌می‌فروخت ۴ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۵ معاون وزیر بهداشت: سهمیه جدید استخدامی وزارت بهداشت به زودی ابلاغ می‌شود / پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ‌ ۶ بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از سکوهای ۱۳A و ۱۳C در پارس جنوبی / برداشت گاز ایران روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب ‌افزایش یافت ۷ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۸ مراسم یکصدمین سالگرد تاسیس اداره کل آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| ناگفته‌های ماجرای تبادل اسرا در سال ۶۹ / چرا صدام بدون هیچ پیش شرطی حاضر به تبادل اسرا شد؟ دستور نوبخت برای اهالی روستای چنار محمودی; پرداخت مستمری یک میلیون تومانی به صورت مادم‌العمر معاون وزیر اقتصاد: ۲ میلیون نفر در کشور سهام عدالتشان‌ را فروختند / ارزش سهام به‌ ۹ هزار میلیارد تومان رسید وزیر راه در ارومیه: تعامل و همکاری اقتصادی ایران با کشورهای همسایه تقویت می‌شود‌ مهمترین اخبار تسنیم آغاز رونمایی از دستاوردهای جدید وزارت دفاع|موشک بالستیک شهید حاج قاسم و موشک کروز شهید ابومهدی جزو محصولات جدید ودجا اختصاصی| نامه مهم ظریف در واکنش به اقدامات آمریکا برای راه اندازی مکانیزم ماشه روحانی: توانمان را باید روی موشک‌های کروز بگذاریم/ در صنعت دفاعی از جایگاه ۲۳ به جایگاه ۱۴ دست یافتیم ترامپ: خواستار بازگشت همه تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران هستیم/ عربستان راه امارات را در پیش خواهد گرفت وزیر دفاع: چرخه ساخت هواپیماهای آموزشی در کشور تکمیل ‌می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی آزمون سراسری گروه آزمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند

دبیر ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: آمار واجدین شرایط حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بالغ بر ۲۸۹ هزار نفر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، موسی سلیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متولدین 21 اردیبهشت 1385 و قبل از آن می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی افزود: براساس قانون تنها واجدان شرایطی که مرحله اول، در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف رأی داده‌اند می‌توانند دور دوم در همین حوزه شرکت کنند و همچنین افرادی که در مرحله اول در هیچ حوزه‌‌ای رأی نداده‌اند می‌توانند، در هر حوزه‌ای که به دور دوم کشیده شده، رای بدهند.

دبیر ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی، تعداد شعب أخذ رأی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف را 287 شعبه اعلام کرد و گفت: از این تعداد در بیرجند 188 شعبه، درمیان 56 شعبه و خوسف 43 شعبه فعالیت خواهند کرد. 

فعالیت بیش از  6 هزار نفر در امر برگزاری انتخابات در استان

سیدمحمدرضا طالبی نیز گفت: با برنامه‌ ریزی و برگزاری جلسات مختلف و تدابیر اندیشیده شده، ستاد انتخابات استان آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه، سالم، امن و رقابتی را در 21 اردیبهشت دارد. در زمینه تأمین و اجرای زیرساخت‌های ارتباطی در سطح استان به ویژه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، مشکلی نداریم. در فصل بهار جمعیت زیادی در پایان هفته به مناطق روستایی می‌روند که باید پیش‌‌بینی لازم برای تأمین پایدار آب در این مناطق انجام شود.

وی با اشاره به بارش‌های سیل‌آسا در هفته‌های اخیر و وقوع سیل در مناطق مختلف استان عنوان کرد: باید همه ظرفیت‌ها برای بازگشایی جاده‌های مسدود به کار گرفته شود تا در زمینه اخذ رأی مردم دچار مشکل نشویم. پذیرفتنی نیست که به دلیل مسدود بودن یا تخریب جاده‌ها، نتوانیم رأی مردم را أخذ کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی با بیان اینکه پایداری شبکه برق استان در روز انتخابات بسیار مهم است، گفت: گروه‌های رفع اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق آمادگی کامل را داشته باشند تا در صورت بروز حوادث احتمالی بتوانند سریع رفع مشکل کنند.

به گفته وی، شرکت پخش فرآورده‌‌های نفتی استان نیز در صورت نیاز به تأمین سوخت، آمادگی لازم را برای سوخت‌ رسانی و تأمین آن داشته باشد. باید تلاش همه ما این باشد که بر محور و مدار قانون حرکت کنیم، یعنی قانون فصل الخطاب مجریان در برگزاری انتخابات باشد. عوامل اجرایی بر محور و مدار قانون حرکت کنند. اصل بیطرفی توسط عوامل اجرایی به عنوان یکی از اصول انتخابات است که همه ما باید خودمان را ملزم به رعایت این اصل بدانیم.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فرآیند رأی‌گیری رأس ساعت 8 صبح در شعب اخذ رأی آغاز می‌شود بیان کرد: عوامل شعب در شهرستان‌‌های بیرجند، درمیان و خوسف 2 ساعت قبل در محل شعبه حاضر شوند و لوازم و پیش نیازها برای شروع رأی گیری را فراهم کنند.

طالبی با بیان اینکه بطور میانگین 20 نفر در هر صندوق جزو عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی خواهند بود، افزود: با احتساب تعداد شعب اخذ رای و عوامل ستاد انتخابات شهرستان‌ها و هیئت‌های نظارت و بازرسی بالغ بر 6 هزار نفر در امر برگزاری انتخابات  در این مرحله در استان فعالیت می‌کنند. 

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • آغاز ثبت‌ نام پشت‌ کنکوری‌ ها برای «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود