Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رمضانی با بیان اینکه نظارت جدی بر قیمت کالاها باتوجه به شرایط کنونی انجام شود گفت: شفاف سازی در اولویت مدیریت و برنامه ریزی ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رضا رمضانی» امروز(پنج‌شنبه، ۳۰ مرداد) در جلسه شورای اداری گیلان در سالن الغدیر استانداری اظهار کرد: خدمت به مردم از وظایفی است که همه قوا بدان توجه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اخلاص نشان‌دهنده کارآمدی دولت شهید رجایی بود گفت: نیروها و افراد فعال در نظام نیز نقش موثری در کارآمدی کشور دارند.

 

وی به چند اصل در حوزه مدیریت اشاره و تصریح کرد: اصل علمی، فقهی و توجه به بایدها و نبایدها، اصل اخلاقی، اصل ولایی و استانداردهای علمی که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) به سه اصل مهم در نظام از جمله فهم دقیق از اسلام، رهبری و مردم اشاره کرد و گفت: تمام خدمات‌رسانی‌ها باید با توجه به اصول ذکرشده و در این مسیر، تثبیت و توسعه یابد البته نیازمند برنامه‌ریزی دقیق با اولویت‌بندی توجه به زیرساخت‌ها و شفاف‌سازی نیز هستیم و افزایش شفافیت‌ها قطعاً اثرات مطلوب برای استان به‌همراه دارد.

 

آیت الله رمضانی اذعان کرد: مجمع جهانی اهل بیت ۳۰سال است که تاسیس شده و این مجمع با ۱۴۴ کشور جهان در ارتباط است.


وی ادامه داد: تاسیس شبکه خبررسانی به ۲۵ زبان دنیا، دانشگاه بین‌المللی و دانش‌نامه مجازی اهل بیت(ع) و شبکه ماهواره‌ای به زبان عربی که در آینده نزدیک دیگر زبان ها نیز فعال می‌شود از اهم فعالیت های این مجمع است.


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت تصریح کرد: دانش نامه اهل بیت(ع) از دیگر فعالیت های این مجمع است که در آینده نزدیک توسعه می‌یابد.

 

آیت الله رمضانی به ویروس ناخوانده‌ای که تمام عالم را فرا گرفته و بسیاری از فعالیت‌ها را مختل کرده است، اشاره کرد و  افزود: از این بحران ها بایستی در راستای ایجاد فرصت طلایی بهره گرفت.


وی ضمن تحسین نیروهای امنیتی و کادر درمان در مقابله با این ویروس نامنحوس خاطرنشان کرد: با اتحاد و هم‌دلی بسیاری از مشکلات این بحران در جامعه مرتفع شد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.


آیت الله رمضانی به مشکلات کشاورزان و چایکاران پرداخت و تصریح کرد: مشکلات این قشر توانمند و آسیب‌پذیر شناسایی و رفع شود.


وی با تاکید بر اینکه با شرایط فعلی، اقتصاد کشاورزان وضعیت مطلوبی ندارند اضافه کرد: جهت جبران خسارت های که متحمل شده اند تدابیری اندیشیده شود.


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت اذعان کرد: آرامش امروز گیلان را مدیون نیروهای امنیتی و اطلاعاتی هستیم که جا دارد از این قشر زحمتکش نیز یادی شود و کمال تشکر و قدردانی را دارم.


آیت الله رمضانی به افزایش اسفناک قیمت ها اشاره و تصریح کرد: نظارت جدی بر قیمت کالاها انجام شود زیرا با افزایش قیمت ها فشار مضاعفی بر جامعه وارد شده و برخی نیز از این وضعیت سواستفاده کرده اند.


وی با تاکید بر اینکه گیلان دارای ظرفیت های بالای تولیدی در حوزه های مختلف است گفت: استان گیلان دارای ظرفیت های ممتازی در چرخه تولید و سرمایه هایی چون نیروی انسانی و منابع تولیدی است که با بهره گیری از این ظرفیت ها می توان رونق اقتصادی گیلان را بیش از پیش مهیا کرد.

 

 دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت اظهار کرد: نیروهای متخصص بسیاری در استان داریم که با بهره گیری از این ظرفیت می توان شاهد رشد در حوزه های مختلف بود.


آیت الله رمضانی به بعد فرهنگی و آموزش عمومی در این حوزه اشاره و خاطرنشان کرد: در  مهندسی فرهنگی به دقت  و مهارت های خاص نیاز داریم و مجموعه متولیان فرهنگی بایستی بدان بپردازند.


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مسئولیت ها یک امانت است و بایستی در حفظ و حراست آن کوشید تصریح کرد: هر دستگاه اجرایی بایستی یک بانک اطلاعاتی داشته باشد و به صورت جدی بدان پرداخته شود.‌


وی با تاکید براینکه هر چه با مردم شفاف برخورد کنیم به نفع استان است گفت: با انسجام و همدلی شاهد رشد استان خواهیم بود.


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به ماه محرم و بحران کرونا ویروس اشاره کرد و افزود: مساجد و تکایا بسته نشود بلکه با رعایت فاصله گذاری و اصول بهداشتی مراسم‌ های عزاداری اباعبدالله حسین(ع) برگزار شود.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت به حفظ و حراست از دین اسلام اشاره و اذعان کرد: حفظ دین و کرامت بشری به قدری مهم است که حتی انسان برای آن جان  بایستی فرا کند.


وی اضافه کرد: جامعه اسلامی باید نسبت به ارزش‌های اسلامی اهتمام داشته و باید مدافع اسلام باشند و اگر کوچکترین خدشه ای به قرآن، پیامبر و دین  وارد شود، موظف هستیم که خود را فدا کنیم تا خدشه‌ای به دین و ارزش های اسلامی وارد نشود.

 

آیت رمضانی خاطرنشان ساخت: دفاع از ارزش‌ها نیز قطعاً شاخص‌های چون عقلانیت، عدالت محوری، مقاومت و حفظ حقوق شهروندی را به‌همراه دارد.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: شفاف سازی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت آیت الله رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای شمال با حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

«حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی» رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه وضعیت صنعت چای همواره در دستور کار دولت قرار دارد، اظهار کرد: دولت برای کمک به چایکاران ۲۵ درصد قیمت مصوب را پرداخت می‌کند تا با حمایت از این صنعت، شاهد افزایش تولید چای در کشور باشیم.

وی با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: بخشی از تولیدات استان گیلان به صنعت چای اختصاص دارد باید تلاش شود تا با مشارکت مردم و بخش خصوصی تمام اقدامات لازم در راستای افزایش تولید چای صورت گیرد.

رئیس شورای قضائی استان یکی از مشکلات استان را معضل چای سنواتی دانست و تصریح کرد: چای گیلان همواره در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی جای داشته و مساله چای سنواتی نباید موجب خدشه دار شدن نام و نشان چای گیلان شود.

وی حل دغدغه چای سنواتی را در گرو تدبیر و اتخاذ روش‌های منطقی و عقلانی عنوان نمود و افزود: اراده همه مسؤولان بر این است که این مشکل بدون شتابزدگی و با کمک دولت و بخش‌های خصوصی و مردمی مرتفع گردد.

این مقام ارشد قضائی با اشاره به اینکه چای سنواتی اکنون به یک تهدید برای استان تبدیل شده اضافه کرد: چای سنواتی باید تعیین تکلیف شده و نگرانی کشاورزان و کارخانجات چای، برطرف شود.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف و خروج چای سنواتی از انبارها باید مدبرانه باشد و چای‌های سنواتی تاریخ مصرف گذشته در صورت صرفه اقتصادی کمپوست و در غیر این صورت امحاء گردد.

کد خبر 6090030

دیگر خبرها

  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است