Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:58:00 GMT

شهروندان مینابی بی بهره از مهرِ مسکن مهر!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۰۷۱۸

شهروندان مینابی بی بهره از مهرِ مسکن مهر!

مصطفی بازماندگان، مدیر اداره راه و شهرسازی میناب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت:طرح ساخت خانه‌های مسکن مهر در شهرستان میناب سال ۸۸ کلید خورد و قرار بود در مدت زمان کوتاهی ۳ هزار و ۲۰ واحد مسکونی توسط ۱۵ تعاونی ساخته و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

او گفت:تاکنون عملیات ساخت ۲ هزار و ۴۳۰ واحد مسکونی به پایان رسیده و به متقاضیان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان میناب در واکنش به گلایه برخی از شهروندان در خصوص نبود زیرساخت‌های لازم در مجتمع‌های مسکن مهر میناب افزود: تعدادی از واحد‌های ساخته شده به دلیل مشکلاتی از جمله نداشتن آب و برق، نداشتن شبکه فاضلاب و محوطه سازی نامناسب قابل سکونت نیستند که این مشکلات در شورای مسکن شهرستان و استان مطرح شده و امیدواریم هر چه زودتر تصمیم مناسبی برای رفع مشکلات موجود اتخاذ شود.

بازماندگان در خصوص ساخته نشدن ۵۹۰ واحد مسکن مهر در شهرستان میناب پس از گذشت بیش از ۱۰ سال نیز گفت: البته ساخت این واحد‌ها شروع شده، اما به دلیل مشکلات حقوقی به وجود آمده بین پیمانکاران و اعضای تعاونی‌ها ساخت آن‌ها متوقف شده و یا به کندی پیش می‌رود.

او گفت: اعضای تعاونی‌ها و پیمانکاران باید مشکلات حقوقی خود را حل و فصل کنند تا این واحد‌ها نیز هر چه زودتر ساخته و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از هزار واحد مسکن مهر تا یک ماه دیگر

البته مشکلات خانه‌های مسکن مهر تنها متعلق به شهرستان میناب نیست و در اکثر شهر‌های استان هرمزگان از جمله در شهر بندرعباس نیز با گذشت بیش از ۱۰ سال هنوز‌ تعدادی از خانه‌ها ساخته نشده است و برخی واحد‌های ساخته شده هم مشکلات زیادی دارند.

فریدون همتی استاندار هرمزگان اواخر اردیبشهت ماه امسال در نشست ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن استان گفت: هزار و ۸۸۴ واحد مربوط به تعاونی‌های مسکن مهر در استان هرمزگان دارای پرونده حقوقی در دادگستری هستند.

همتی افزود: برای رفع مشکل این تعاونی ها، جلسه‌ای با رئیس کل دادگستری و دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود تا به سرعت به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی و مشکلات این واحد‌ها رفع شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر راه و شهرسازی مشکلات مسکن مهر شهرستان میناب مسکن مهر تعاونی ها واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد