Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین بهره برداری از مدرسه سنگ نوردی شهدای بهبهان با حضور جمعی از مسوولین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از بهبهان، آیین بهره برداری از مدرسه سنگ نوردی شهدای بهبهان با حضور آیت الله ناصری امام جمعه شهرستان، مرشد بهبهانی معاون فرماندار و نادر ابوعلی سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بهبهان و جمعی از کوهنوردان و سنگنوردان این شهرستان، در سایت سنگنوردی شهدای بهبهان(واقع درتنگ نیده)، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین از تلاش های بی دریغ سید احسان آیتی مسوول کارگروه  کمیته سنگنوردی بهبهان و تیم همراه و نادر ابوعلی سرپرست هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی بهبهان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 مسیر زنی این سایت در سال ۱۳۹۷ آغاز و در بهمن ماه ۱۳۹۸ به پایان رسید.

این مدرسه سنگ نوردی، با پیشرفته ترین امکانات و در محیطی ایمن زیر نظر مربیان برجسته سنگ نوردی کشوری، آماده پذیرایی از علاقمندان به فراگیری و تمرین این رشته، درمحیطی بسیار زیبا و بکر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خوزستان ورزش بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)

به گزارش "ورزش سه"، سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون و کوروش باقری قهرمان اسبق جهان به بهانه روز معلم با حضور در مدرسه‌ای به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

حضور ستاره‌های شناخته‌شده وزنه‌برداری در این مدرسه و حاضر شدن در کلاس‌های درس باعث سورپرایز شدن دانش آموزان و معلمان شد.

انوشیروانی و باقری در جریان این مراسم با اهدای گل به معلمان از آنها تقدیر کردند و دقایقی با دانش‌آموزان به صحبت پرداختند.

دیگر خبرها

  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر