Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:36:07 GMT

حقوق معوقه کارکنان شرکت هپکو در حال پرداخت است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۱۰۶۶

حقوق معوقه کارکنان شرکت هپکو در حال پرداخت است

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری مستمر وضعیت شرکت هپکو، اظهار کرد: پس از دو بار صحبت با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و حتی پیگیری وضعیت این شرکت از طریق تماس‌های مکرر تلفنی این نتیجه حاصل می‌شود که هپکو با تحت پوشش قرار گرفتن زیر نظر این سازمان می‌تواند به شرایط آرمانی گذشته خود بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به حساب شرکت هپکو واریز شد و حق معوق دو ماه خرداد و تیر پرسنل هپکو در حال پرداخت است حتی در تلاش هستیم حقوق مرداد ماه نیز پرداخت شود.

استاندار مرکزی افزود: بخشی از این رقم برای هزینه‌های جاری و بخشی برای سنوات بازنشستگان شرکت هپکو، پرداخت می‌شود چرا که بیش از ۱۵۰ نفر از پرسنل این شرکت در ۲ سال اخیر باز نشسته شدند.

آقازاده عنوان کرد: در حال حاضر ۲۳۰ میلیارد تومان مبلغ نقدی در حساب سازمان راهداری کشور برای عقد قرار داد و پرداخت به شرکت هپکو وجود دارد.

به گفته وی یکی از مشکلات موجود در هپکو ضمانت نامه‌های بانکی است که به‌دلیل بدهی‌های این شرکت نمی‌تواند ضمانت نامه را دریافت کند در این راستا بر اساس صحبت‌های به‌عمل آمده با مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد از طریق بانک عامل وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این ضمانت برای شرکت هپکو صادر شود که اگر این مهم فراهم شود هپکو وارد یک قرار داد ۵۰۰ میلیارد تومانی خواهد شد.

استاندار مرکزی گفت: امروز شرکت هپکو برای نخستین بار وارد تولید دستگاه گریدر می‌شود و این مهم می‌تواند یک فرصت استثنایی برای مدیریت هولدینگ هپکو محسوب شود و این شرایطی است که برای هپکو ایجاد شده است البته نمی‌گوییم با اعلام این خبر مشکل هپکو حل می‌شود اما همه باید برای رفع مشکلات هپکو تلاش کنند.

آقازاده در خصوص تعامل با نمایندگان خانه ملت نیز گفت: اختلاف نظر میان مدیران دولتی و نمایندگان استان امری طبیعی است اما هیچ گونه دعوا و بحثی با مجمع نمایندگان استان نداریم چرا که بر اساس وظایف قانونی باید احترام نمایندگان را داشت و وحدت و تعامل دوسویه را حفظ کرد.

به گفته‌ی وی تمام تلاش مدیریت استان این است که دچار سیاست زدگی نشویم و شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان گواه این امر است.

استاندار مرکزی در خصوص انتصاب مدیران گفت: در استان در راستای بهره‌گیری از ظرفیت مدیران شایسته باید تلاش کرد تا بهترین افراد انتخاب شوند اما این بدین معنا نیست که مدیران در این شرایط با توجه به اختیاراتی که به آنها محول شده است، تلاشی نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در کشور و به تبع آن در استان مناسب است که در شورای اداری استان نیز مصوب و تأکید شد باید دستگاه‌های اجرایی استان در شرایط مساوی از این ظرفیت استفاده کنند.

کد خبر 5003723

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار مرکزی سازمان تامین اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هپکو اراک ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا مراسم عزاداری شهرکرد روز خبرنگار گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی هفته دولت شرکت هپکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

به گزارش منیبان، براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود