Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی با بیان اینکه ۸۵ طرح زیرساختی و سرمایه گذاری جهش تولید در استان مرکزی مصوب شد گفت: توسعه اقتصادی و اشتغال زایی ۵۴۵ روستا به استان مرکزی سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، رقیه یادگاری پیش از ظهر امروز در ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی مشترک با کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با اشاره به اهمیت طرح های سال جهش تولید اظهار داشت: 58 طرح زیرساختی و سرمایه گذاری در جهت تحقق شعار سال در استان مرکزی مصوب شده است و باید سعی در اتمام پروژها تا پایان دولت دوازدهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای طرح های مصوب شده در استان مرکزی در قالب 19 برنامه تدوین شده است و ظرفیت و قابلیت ایجاد 10 هزار و 48 فرصت شغلی در استان مرکزی را دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی بیان کرد: طرح های مصوب شده در استان مرکزی نیازمند 85 هزار و 670 میلیارد ریال منابع مالی و 450 میلیون دلار منابع ارزی است.

یادگاری تصریح کرد: از 85 طرح در جهت تحقق شعار سال 23 طرح آن بخش صنعت، 14 طرح در بخش کشاورزی و 21 طرح در بخش خدمات اجتماعی، فرهنگی و گردشگری است.

وی عنوان کرد: 18 مورد از طرح های مصوبه استان مرکزی ملی است و تفاهم نامه ای باید بین استانداران و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برسد که تا به امروز 13 استان این امر را اجرایی کردند و تفاهم نامه استان مرکزی هم منعقد می‌گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خاطرنشان کرد: براساس بند الف ماده 27 برنامه ششم توسعه مطالعه و توسعه اقتصادی و اشتغال زایی 545 روستا به استان مرکزی سپرده شده است که از این تعداد قرارداد  389 روستا منعقد شده است و 6 مابقی آن نیز انجام می‌گردد.

26 پروژه ورزشی هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شودپروژه تعریض و اصلاح هندسی جاده بهشت رضا(ع) تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد991 پروژه در هفته دولت در استان مرکزی افتتاح و آغاز می‌شود

یادگاری ادامه داد: طرح های جهش تولید دارای بودجه های ویژه ای هستند و تمام افراد باید تلاش کنند تا به اتمام برسند و منابع مالی استفاده بهینه گردد و همچنین طرح‌های مطالعاتی روستاهایی که انجام شده و به فرمانداران شهرستان های مختلف ابلاغ شده و تنها مطالعات توسعه روستاها برعهده بوده و از این طرح‌ها می توانند در راستای توسعه اشتغال استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه بیمارستان ولی عصر دارای پیشرفت 64 درصدی است و دارای مشکلاتی اعم از پیمانکار، کمبود اعتبار و تکمیل تجهیزات است و درصورتی که مشکلات و نواقص برطرف گردد این پروژه نیز به اتمام می‌رسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی تصریح کرد: مطالعات روستایی زمینه کارآفرینی در استان و کشور به وجود می‌آورد و باتوجه به شرایط موجود کارآفرینی‌های قدیمی پاسخگو نیاز روز نیست و روستاییان تمایلی به انجام این طرح‌ها ندارد و اعتبارات به سهولت تامین نمی‌گردد.

انتهای پیام/711/ش

R7980/P/S6,73/CT11 بیشتر بخوانید... ۲۰۸ پروژه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان هفته دولت افتتاح می‌شود ‌۱۱۵ پروژه ‌هفته دولت در زاهدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گلستان نیازمند ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۰۸ پروژه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان هفته دولت افتتاح می‌شود ‌۱۱۵ پروژه ‌هفته دولت در زاهدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گلستان نیازمند ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم ۳ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۴ بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از سکوهای ۱۳A و ۱۳C در پارس جنوبی / برداشت گاز ایران روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب ‌افزایش یافت ۵ جزئیات جدید انهدام باند فروش سلاح و مهمات /‌ سرکرده باند ‌با جعل عنوان مدیر‌کل اطلاعات البرز سلاح ‌می‌فروخت ۶ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۷ معاون وزیر بهداشت: سهمیه جدید استخدامی وزارت بهداشت به زودی ابلاغ می‌شود / پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ‌ ۸ مراسم یکصدمین سالگرد تاسیس اداره کل آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| ناگفته‌های ماجرای تبادل اسرا در سال ۶۹ / چرا صدام بدون هیچ پیش شرطی حاضر به تبادل اسرا شد؟ دستور نوبخت برای اهالی روستای چنار محمودی; پرداخت مستمری یک میلیون تومانی به صورت مادم‌العمر معاون وزیر اقتصاد: ۲ میلیون نفر در کشور سهام عدالتشان‌ را فروختند / ارزش سهام به‌ ۹ هزار میلیارد تومان رسید گزارش| زنگ خطر کاهش جمعیت در فارس به صدا درآمد‌ / بلایی که تک فرزندی سر کودکانمان می‌آورد مهمترین اخبار تسنیم گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران به نام «حاج قاسم» چین: آمریکا هیچ حقی برای درخواست بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ندارد اختصاصی| نامه مهم ظریف در واکنش به اقدامات آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه روحانی: توانمان را باید بر موشک‌های کروز بگذاریم/ در صنعت دفاعی از جایگاه ۲۳ به جایگاه ۱۴ دست یافتیم عراق| ائتلاف فتح: سفر الکاظمی به واشنگتن باید متمرکز بر خروج آمریکا و پایان مداخلات آن در عراق باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاری استان مرکزی هفته دولت رئیس سازمان جهش تولید مصوب شد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت