Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:35:11 GMT

روزانه ۱۷۰ هزار ماسک در گیلان تولید می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۱۲۸۳

روزانه ۱۷۰ هزار ماسک در گیلان تولید می شود

محمود قاسم نژاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان  در رشت اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه های مختلف انجام شده که باید با عملکرد مقایسه ای و از طریق فضای مجازی و رسانه ای و تبلیغی توسط دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی دقیق برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی برای برگزاری مراسم محرم و افتتاح پروژه های هفته دولت تاکید و تصریح کرد: مصوبات ستاد کرونا باید به طور دقیق در همه بخش ها رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کنترل و مدیریت مقابله با بیماری کرونا در استان اظهار داشت: در هفته اول شیوع بیماری کرونا امکانات کافی در استان وجود نداشت و کمیته های مختلف در این ارتباط تشکیل و بلافاصله برای تامین اقلام مورد نیاز با مکاتبات با  رئیس جمهوری و مقامات ارشد کشوری اقدام شد .

 معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان کرد: همچنین در همان ماه نخستین ۴۵ تن تولید ماده ضدعفونی کننده در استان افزایش یافت.

وی تصریح کرد: ورود و کمک گروه ها و بخش های مختلف و تامین امکانات مورد نیاز و تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار و آماده سازی دو بیمارستان  لنگرود و تالش و همزمان اجرای طرح غربالگری در استان و اجرای محدودیت های تردد، موجب کاهش این بیماری شد .

قاسم نژاد همچنین کمک های مومنانه و مواسات و همدلی و ورود دو تیپ ارتش برای ضدعفونی کردن شرق و غرب استان را از جمله دیگر اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در استان عنوان کرد.

 معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان اظهار داشت: متاسفانه پس از رفع محدودیت ها افزایشی در تعداد مبتلایان در کرونا دوباره داشتیم و  در حال حاضر در شرایط ثابت قرار داریم که نیاز است همچون اوایل اسفند برای جلوگیری از  افزایش شیوع این بیماری پروتکل های بهداشتی بویژه  حفاظت شخصی  ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم.

 دوم شهریورماه مصادف با آغاز هفته دولت است.

برچسب‌ها هفته دولت استانداری گیلان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت استانداری گیلان گیلان هفته دولت استانداری گیلان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در نخستین گفتگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب، خاک، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و گردشگری، اظهار داشت: متأسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش برای رفع مشکلات و توسعه آن گام برداریم.

وی توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و افزود: پیگیر مصوبات سفر رئیس‌جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان هستم.

استاندار لرستان با اشاره به بازدیدهای مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی، گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو، راه‌آهن دورود - خرم‌آباد، ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد، ماشین‌سازی، پارسیلون بازدید کرده و پیگیری‌های لازم درباره وضعیت ساخت و تکمیل آنها از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.

شفقت، گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی اشاره کرد و گفت: همه نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون و صرفه‌جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.

استاندار لرستان از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادهای خود را درباره توسعه و پیشرفت تولید در استان را به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع‌بندی نظرات در راستای رشد استان از آنها استفاده شود.

کد خبر 6094986

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران