Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی هدایت روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با تدابیر ویژه شورای عالی معماری و شهرسازی کشور و استانداری تهران در خصوص نحوه تامین زمین برای تعاونی‌های موسوم به شهرک زیتون سرخه حصار، کسانی که دارای سند مالکیت در پلاک‌های ۴۴٨١/١ بخش ٧ هستند برای ثبت مدارک خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان با حضور در کارگزاری مسکن مهر پردیس واقع در خیابان فروردین جنوبی و یا  از طریق سامانه در سایت  www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

pardis.city با مراجعه به بخش شهروند مدارک خود را ثبت کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در مرحله بعد پس از ثبت نام مالکین، نسبت به دریافت استعلام های لازم اقدام شده و نتیجه آن برای مالکانی که ثبت نام کردند اطلاع رسانی خواهد شد.

گذر فرهنگ و هنر شهر جدید پردیس  احداث می‌شود

هدایت گفت: ساخت گذر با استفاده از سازه‌های سبک و با کمترین احداث بنا و با توجه به خدمات پیشتیبان رفاهی و همچنین توجه به شیوه بهره‎ برداری از فضاهای ایجاد شده با استفاده از قوانین و ضوابط طرح های بالادستی با توجه به خدمات پشتیبان رفاهی در ساخت این گذر اعمال می شود.

وی ادامه داد:  احداث گذر فرهنگ وهنر به عنوان ظرفیتی برای دست سازه های هنری افراد و برای حمایت از کسب وکارهای خرد برنامه ریزی شده‌است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: طرح اولیه دو محل منتخب تپه خورشید و پارک فاز ۳ ارائه شده است و پس از بررسی نهایی توسط مهندسین مشاور اجرایی خواهد شد.

هدایت اظهار داشت: بسته‌های حمایتی مشارکتی شرکت عمران در قالب پروژه‌های روبنایی پس از تحویل مدارس اجتماع محور به آموزش وپرورش تحت عنوان خانه‌های کارآفرینی وسرای محلات در فاز های مختلف مسکن مهر پردیس واگذار شده است.

وی ادامه داد: بسترسازی شرکت عمران در ایجاد شبکه استارت .آ.پی با هدف عضویت کارآفرینان، ایجاد دفترکارآفرینی تسهیل گری ومشاوره برای ایجاد کسب وکار، تشکیل کارگروه حمایتی از کارآفرینان برای رفع موانع و مشکلا ت پیش روی کارآفرینان وکمک به دریافت وام های خوداشتغالی و بیمه کارآفرینان برنامه ریزی شده‌است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: استدیو صوتی و تصویری در فاز ۱۱ هفته آینده افتتاح می شود و کارآفرینان پردیس به عنوان یک ظرفیت متفاوت در این استدیو معرفی  می‌شوند.

به گزارش ایرنا کلنگ ساخت حدود ۸۲ هزار واحد مسکن مهر پردیس در سال ۹۱ زده و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده‌شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد اما ساکنان آن پس از بارگزاری کامل جمعیتی مسکن مهر به ۶۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

برچسب‌ها شهرستان پردیس شرکت عمران شهر جدید پردیس مسکن مهر پردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس شرکت عمران شهر جدید پردیس مسکن مهر پردیس شهرستان پردیس شرکت عمران شهر جدید پردیس مسکن مهر پردیس شرکت عمران شهر جدید پردیس مسکن مهر پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس

سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: شورای معماری باید نسبت به بازنگری و جابجایی حدود مرزی شهر پردیس اعلام نظر کند و تصمیمات لازم در چارچوب کمک به تولیدکنندگان در سال ۱۴۰۳ که به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، اتخاذ شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون در خصوص تعیین تکلیف مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود اظهار داشت: این مجموعه صنعتی که در فاصله 120 کیلومتری شرق تهران قرار دارد، دارای زمین‌هایی با موقعیت تجاری است که از سال 1375 به متقاضیان آن اختصاص یافته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که شرکت بالادستی عمران پردیس از تعیین تکلیف مالکیت این زمین‌ها با استناد به مصوبه هیأت وزیران، عدول کرده و از این رو شکایتی از سوی مالکان این زمین‌ها در خصوص طرز کار دستگاه‌های دولتی به ویژه وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون اصل نود واصل شد. 

خضریان در ادامه با اشاره به نتیجه این جلسه، بیان داشت: در این جلسه ضمن بررسی جوانب موضوع و پس از استماع مشکلات نماینده مالکان و همینطور نمایندگان وزارت راه و سازمان حفاظت محیط زیست، مقرر شد گزارشی از سوی شورای عالی محیط زیست جهت تعیین تکلیف این منطقه و لکه‌های صنعتی فاصله 120 کیلومتری تهران ارائه شود. 

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش شورای معماری باید نسبت به بازنگری و جابجایی حدود مرزی شهر پردیس اعلام نظر کند و تصمیمات لازم در چارچوب کمک به تولیدکنندگان در سال 1403 که به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، اتخاذ شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد