Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام فردآقایی گفت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و آغاز عزاداری سیدوسالار شهیدان (ع) و همچنین نقش محوری سازمان تبلیغات اسلامی در طراحی و تدوین برنامه‌های عزاداری بیش از ۴۸ برنامه متنوع طراحی وبرنامه ریزی شده است.

«حجت‌الاسلام احسان فردآقایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و آغاز عزاداری سیدوسالار شهیدان (ع) و همچنین نقش محوری سازمان تبلیغات اسلامی در طراحی و تدوین برنامه‌های عزاداری بیش از 48 برنامه متنوع طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه این برنامه‌ها در ستاد استانی محرم به ریاست استاندار خوزستان به تصویب رسیده‌اند افزود: با همکاری رادیو مرکز خوزستان برنامه سخنرانی خطبا شاخص استان در طول ماه محرم تولید و پخش خواهد شد، این برنامه در راستای تولید محتوا معرفتی بوده است.

 

وی با بیان اینکه میان هیئت‌های مذهبی استان با همکاری ادارات شهرستانی مواد ضدعفونی توزیع می‌شود اضافه کرد: در تدوین برنامه‌های امسال موضوع عزاداری بومی هر منطقه مدنظر قرار گیرد، تا به اصل مراسم بومی هر منطقه آسیبی وارد نشود.

 

حجت‌الاسلام فردآقایی تصریح کرد: بیش از 60 جلسه توجیهی ویژه اقشار تاثیرگذار در مراسم محرم به منظور تبین دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، تا در طول ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری شاهد کمترین آسیب و ابتلای به این ویروس میان عزاداران امام حسین (ع) نباشیم.

 

وی حمایت از هیئت‌های دخترانه با هدف جذب دختران نوجوان و آشنایی آنها با موضوعات مذهبی از اولویت‌های برنامه این اداره کل است عنوان کرد: در طول ماه محرم پویش نذر ماسک و همچنین پویش هر خانه یک حسینه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان برگزاری مواکب با رویکرد سلامت عمومی را از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی عنوان کرد یاد آور شد: در طول ماه محرم با ویژه‌برنامه‌های تجلیل از پیرغلامان، احیای برنامه‌های شعرخوانی، مرثیه‌خوانی و ... برپا خواهد شد، علاوه بر این مجله الکترونیکی با هدف پاسخ به شبهات مربوط به ویروس کرونا و عزاداری تولید و توزیع می‌شود.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم الحرام عزاداری امام حسین ع تبلیغات اسلامی طول ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۰۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده در بازه زمانی تبلیغات رسمی (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
وزارت کشور اعلام کرد: در مرحله اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به دور دوم کشید که انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱ هزار شعبه صورت می‌گیرد.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد