Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@08:03:49 GMT

ادارات کرمانشاه موظف به انعکاس مناسب خدمات دولت شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۱۳۸۶

ادارات کرمانشاه موظف به انعکاس مناسب خدمات دولت شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه روز سه شنبه در نشست این شورا با تاکید بر ضرورت پوشش رسانه‌ای مناسب دستاوردها و عملکرد دولت به ویژه طرح های افتتاحی در هفته دولت گفت: دولت فعلی، دولت کار، تلاش و پشتکار است، در عین حال بسیار مظلوم واقع شده زیرا بخش زیادی از مشکلات فعلی از توان دولت خارج است اما او باید پاسخگوی آن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم فاضلی زاد افزود: دولت بیشتر از توان خود و باجدیت در حال مدیریت مسایل و مشکلات کشور بوده، هرچند ممکن است مشکلاتی هم وجود داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از همه رسانه ها خواست که در مطالب خود ملاحظات و ضرورت های برگزاری کنکور سراسری را در نظر بگیرند زیرا برگزاری این رویداد علمی ضررهای به مراتب کمتری از برگزار نشدن آن دارد و تکلیف میلیون ها دانش آموز و سرباز را روشن می کند.

همچنین مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه گفت: اطلاع رسانی عملکرد دولت تحت تاثیر مستقیم تحریم های ظالمانه، بیماری کرونا و تلاش عده ای برای تحریف دستاوردهای دولت با هدف القای ناکارآمدی است.

وحید خسروی اضافه کرد: از همه رسانه‌ها توقع داریم که عملکرد دولت را با توجه به این سه موضوع اطلاع رسانی کنند.

خسروی، همدلی و هم افزایی جامعه رسانه‌ای استان را در پوشش عملکرد دولت در هفته دولت و نیز سال پایانی آن ضروری دانست و اظهار کرد: ما معتقد نیستیم که دستاوردهای موجود به نام دولت یا یک فرد خاص منعکس شود زیرا این خدمات متعلق به نظام است و طبعاً باید به اطلاع همه مردم رسانده شود.

او عنوان کرد: فضای رسانه‌ای استان کرمانشاه وضعیتی پویا دارد و از نظر کمی و کیفی هم مطلوب است.

خسروی همچنین با اشاره به طلب برخی از نشریات استان از دستگاه‌های دولتی گفت: برخی اسناد مناقصه، چند سال پیش در نشریات منتشر شده اند اما آنها هنوز هزینه این کار را دریافت نکرده اند که لازم است این موضوع پیگیری و رسیدگی شود.

در این جلسه که با حضور نمایندگان نهادهای فرهنگی استان برگزار شد، مصوب شد که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شاخص های عمده فعالیت ها و عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم را به صورت بررسی مقایسه ای تهیه و تدوین کند و نیز با دستور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به دستگاه‌های زیرساختی استان، آنها موظف به همکاری با صدا و سیما و سایر رسانه ها برای پوشش عملکرد خود به مناسبت هفته دولت شوند.

در این جلسه همچنین تاکید شد که تنها به انتشار صرف دستاوردهای دولت اتکا نشود بلکه نحوه انتشار و قالب آن نیز مورد توجه جدی قرار گیرد و برای این کار از شیوه های جذاب، خلاقانه و تاثیرگذار بهره گرفته شود.

برچسب‌ها هفته دولت دولت تدبیر و امید کرمانشاه کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت دولت تدبیر و امید کرمانشاه کارآمدی دولت هفته دولت دولت تدبیر و امید کرمانشاه کارآمدی دولت عملکرد دولت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ سیدرضا یحیوی گفت: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید؛ مرتضوی: ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229399 برچسب‌ها یارانه­

دیگر خبرها

  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد