Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:46:55 GMT

تخصیص ۲۴ میلیارد ریال برای بازآفرینی شهری گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۱۵۰۵

تخصیص ۲۴ میلیارد ریال برای بازآفرینی شهری گنبدکاووس

منصور طعنه گنبدی روز پنجشنبه در نشست خبری اظهار داشت: از چند سال قبل اقدامات عمرانی و فرهنگی زیادی در قالب ستاد بازآفرینی شهری در محلات حاشیه‌ای و آسیب‌پذیر گنبدکاووس شامل "سیدآباد، بدلجه، چای بویین و مدرسی" آغاز شده که انتظار داریم دیگر ادارات و نهادها نیز در این رابطه با شهرداری همکاری کنند.

وی با اشاره به بودجه هزار و ۲۰ میلیارد ریالی امسال شهرداری گنبدکاووس گفت: ۴۵۰ میلیارد ریال از این بودجه برای پروژه‌های عمرانی است که صرف طرح هایی مانند خرید کارگاه سنگ‌شکن برای تامین مصالح مورد نیاز شهر، ساخت میدان امام حسین(ع)، اجرای دیوار حفاظتی رودخانه چهل‌چای برای جلوگیری از خسارات سیلاب‌، تهیه نقشه از وضعیت جمع‌آوری آبهای سطحی، خرید ۱۰۰ مخزن ۷۰۰ کیلویی زباله و ساخت ۲ بوستان محله‌ای می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ساخت دومین شهربازی ژوراسیک کشور با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در بوستان هفت هکتاری داریوش این شهر خبر داد و اضافه کرد: قطعات مورد نیاز این شهربازی بزودی نصب می شود ضمن اینکه نخستین پارک ارگانیک کشور با نام بوستان بسکی در عرصه ۱۶ هزار متر مربعی هم دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار گنبدکاووس همچنین با اشاره به راه‌اندازی چندی پیش ایستگاه موقت زباله با هزینه ۱۸ میلیارد ریالی گفت: علاوه بر این با اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در مناطق شمال غربی و جنوب شرقی این شهر، حجم تولید زباله شهری از روزانه ۱۱۵ تن به ۹۰ تا ۹۵ تن کاهش یافت.

شهر گنبدکاووس با جمعیتی افزون بر ۱۶۰ هزار نفر و مساحت تقریبی ۲۸ کیلومتر مربع در شرق استان گلستان واقع است.
 

برچسب‌ها شرکت بازآفرینی شهری ایران گلستان شهرداری گنبد کاووس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت بازآفرینی شهری ایران گلستان شهرداری گنبد کاووس شرکت بازآفرینی شهری ایران گلستان شهرداری گنبد کاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد