Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:15:56 GMT

با کیلید در بازار مسکن خریدی هوشمندانه داشته باشید

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۱۸۱۷

با کیلید در بازار مسکن خریدی هوشمندانه داشته باشید

در حالی بازار مسکن در سکوتی مطلق به سر می‌برد و مسئولان در صدد هستند تا با قوانین و تصمیماتی خاص از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری به عمل آورند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کیلید، بسیاری از شهروندان تهرانی مجبور به مهاجرت معکوس و سکونت در محله‌هایی شده‌اند که شاید پاسخگوی نیازهای آنها نباشند.

خرید آپارتمان در آجودانیه

 محله آجودانیه که یکی از محله‌های خوش و آب و هوای شمال شرقی تهران است در منطقه ۱ شهرداری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محله اعیان نشین از شمال به دارآباد، از جنوب و شرق به اقدسیه و از غرب به نیاوران و صاحبقرانیه می‌رسد.

محله آجودانیه که در دامنه رشته‌کوه البرز قرار گرفته دارای سطحی شیب‌دار و آب‌وهوای بسیار فرح‌بخش است. به همین دلیل متقاضیانی که علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای خوش آب‌وهوا هستند با خرید آپارتمان در آجودانیه علاوه بر برخورداری از یک زندگی مدرن می‌توانند از آب و هوا و طبیعت جذاب این منطقه نیز استفاده کنند.

از ویژگی‌های محله آجودانیه می‌توان به دسترسی مناسب این منطقه به اقصی‌نقاط تهران اشاره کرد. دسترسی مطلوب به بزرگراه صدر و امام‌علی منطقه آجودانیه را به یکی از مناطق خوش مسیر تهران تبدیل کرده است.

این امر باعث شده متقاضیان فراوانی که در صدد خرید آپارتمان در آجودانیه باشند با سکونت در این محله دور از ترافیک‌های سنگین زندگی مملو از آرامشی را در تجربه کنند.

در محله آجودانیه اماکن دیدنی و تاریخی متعددی وجود دارد. موزه تاریخ طبیعی سعدآباد، کاخ مظفرالدین شاه، عمارت فخرالدوله و سیمین قلعه این محله را به منطقه‌ای توریستی تبدیل کرده، به شکلی که سالانه شمار بسیاری از توریست‌ها برای بازدید از این اماکن به آجودانیه مراجعه می‌کنند و برخی نیز اقدام به خرید آپارتمان در آجودانیه در کنار این اماکن تاریخی می‌کنند.

با توجه به تنوع قیمتی در نقاط مختلف این محله متقاضیان خرید آپارتمان در آجودانیه برای انتخابی مناسب می‌توانند به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنند و پس از انتخاب نام محله از بین فایل‌های ثبت شده در این سامانه برحسب متراژ، سن بنا، تعداد اتاق‌های خواب، موقعیت و امکانات، ملک مورد نظر خود را جستجو و انتخاب کنند.

خرید آپارتمان در دریاچه خلیج فارس

دریاچه خلیج‌فارس که چیتگر نیز نامیده می‌شود یکی از مناطق معروف گردشگری در شمال غرب تهران به شمار می‌رود. این محله که در منطقه ۲۲ شهرداری قرار گرفته منطقه‌ای نوپا محسوب می‌شود و به دلیل میزبانی از شمار زیاد گردشگران، از امکانات ویژه‌ای برخوردار است.

شرایط خاص موجود دراین منطقه باعث شده که تقاضا برای خرید آپارتمان در دریاچه خلیج‌فارس زیاد باشد و طرفداران زیادی را در بین قشر جوان داشته باشد.

 بافت منطقه دریاچه خلیج فارس نوساز است و برج‌های مسکونی فراوانی با بهترین امکانات در این محله وجود دارند بنابراین افرادی که تمایل به سکونت در منطقه‌ای مدرن و نوساز همراه با آب‌وهوای بی‌نظیر و دید مناسب به دریاچه را دارند با خرید آپارتمان در دریاچه خلیج‌فارس می‌توانند زندگی لذت بخشی را تجربه کنند.

در محله دریاچه خلیج فارس وجود مجتمع تجاری صاحب‌نام باملند به همراه فروشگاه‌های صاحب برند در کنار رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های لوکس با دید دریاچه بر زیبایی‌های این محله افزوده است به شکلی که روزانه افراد مختلفی جهت خرید و تفریح به این منطقه مراجعه کنند و اوقات خوشی را برای خود و خانواده رقم می‌زنند.

به طور کلی قیمت خرید آپارتمان دراین محله بسیار متنوع است؛ بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در دریاچه خلیج‌فارس برای سکونت در برج‌های نوساز این منطقه باید از بودجه بالاتری برخوردار باشند.

افراد علاقه‌مند به خرید آپارتمان در دریاچه خلیج‌فارس با استفاده از سامانه هوشمند کیلید می‌توانند ملک مورد نظر خود را بین متری ۱۹ میلیون ۲۰۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در این محله جستجو و تهیه کنند.

خرید آپارتمان در خیابان ولیعصر

خیابان ولیعصر که یکی از زیباترین خیابان‌های تهران به شمار می‌رود به دلیل وفور درختان چنار قدیمی از معروفیت خاصی برخوردار است.

در طول این مسیر طولانی وجود درختان چنار سر به فلک کشیده بستری را فراهم کرده که بسیاری از افراد با قدم‌زدن در راستای این خیابان و سنگ‌فرش‌های زیبای آن لحظات خاطره‌انگیزی را ثبت کنند و حتی علاقه‌مند به خرید آپارتمان در خیابان ولیعصر باشند.

در این منطقه مراکز خرید متعدد، رستوران‌ها، اماکن تاریخی و تفریحی فراوانی وجود دارد که گردشگران و متقاضیان خرید آپارتمان در خیابان ولیعصر علاوه بر تأمین مایحتاج زندگی خود به راحتی می‌توانند از امکانات تفریحی و رفاهی این منطقه بهره گیرند و نیازی به ترددهای بی‌رویه به نقاط مختلف شهر تهران نداشته باشند.

قیمت خرید آپارتمان در خیابان ولیعصر در نقاط مختلف بسیار متفاوت و متنوع است. در نقاط شمالی این خیابان قیمت خرید آپارتمان بالاتر است و هر چه به قسمت‌های جنوبی این خیابان نزدیک‌تر شویم قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

به همین دلیل برای انتخابی مناسب متقاضیان خرید آپارتمان در خیابان ولیعصر می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید از بین فایل‌های ثبت شده ملکی مناسب با شرایط و انتظارات خود را خریداری کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید آپارتمان در خیابان ولیعصر متقاضیان خرید آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها