Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در جلسه شورای اداری استان زنجان عنوان کرد: این استان در سال گذشته رتبه اول جذب سرمایه‌گذار خارجی را کسب کرده است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سمانه شاددل در جلسه شورای اداری استان با اشاره به توفیقات مدیریت استان در یک سال گذشته، اظهار کرد: امسال ۶۹ پروژه  اقتصادی با رشد ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۸ درصدی نسبت به سال قبل بهره‌برداری می‌شود. همچنین امسال تعداد پروژه‌های عمرانی به ۹۲۵ پروژه رسیده و این در حالی است که ۵۵۵۰ واحد اقدام ملی مسکن امسال در استان انجام شده که نسبت به سایر استان‌ها پیشرفت خوبی دارد.

معاون استاندار زنجان با اشاره به پروژه‌های جهش تولید، ادامه داد: در حال حاضر با تخصیص اعتبار، اجرای پروژه‌ها آغاز شده‌ و اقدامات دستگاه‌ها از شهریور ۹۸ تا شهریور ۹۹ در پرتال استان بازگذاری شده است.

وی افزود: زنجان کمترین آسیب را در بخش کسب و کار به دنبال شیوع کرونا دارد و جزو استان‌های مطلوب در بخش شاخص کسب و کار است. همچنین زنجان جزو استان‌های برتر برای سرمایه‌گذاری خارجی محسوب می‌شود به‌طوری که زنجان رتبه اول را در تشکیل ستاد تسهیل و نیز جذب سرمایه‌گذار خارجی داشته و موفق شده است علاوه‌بر راه‌اندازی واحدهای تعطیل استان، ۱۲ هزار شغل را نیز ایجاد کند.

این مسئول، زنجان را جزو استان‌هایی دانست که دیرتر از سایر استان‌ها وارد بیماری کرونا شد، تصریح کرد: خوشبختانه این مسئله در استان به خوبی کنترل شده و طرح بیماریابی سرپایی در این استان به‌صورت پایلوت اجرا شد و برای بهبود دسترسی مردم به ملزومات بهداشتی، واحدهای تولید ماسک ایجاد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان، با بیان اینکه مرخصی مدیران تا ۱۴ محرم لغو است، خاطرنشان کرد: مدیران باید در اسرع وقت نسبت به  ثبت دستگاه‌ها و ادارات در سامانه اقدام کنند. همچنین مدیران استانی باید در راستای  تبصره ۱۲ بودجه امسال اهتمام ویژه داشته باشند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذار خارجی معاون استاندار زنجان زنجان صدرنشین استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲ با نگرش جذب سرمایه‌گذاری خارجی ۱۱ واحد تولیدی با ارزش بیش از ۱۱ میلیون یورو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بهره برداری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،جعفر فرشچی طوسی در نخستین نشست با هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی، اظهارداشت: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای 218 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: محل ساخت و فعالیت این واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی " چناران ، کاویان فریمان ، قوچان 2، خیام ، چرمشهر و تایباد" در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

فرشچی طوسی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر جهش تولید با مشارکت مردم تأکید نموده‌اند ، عنوان کرد : تمایل سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در خراسان رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت های اقتصادی استان باعث شده است که مراودات تجاری از سوی کشورهای همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشورها در ایران سرمایه گذاری بیشتری کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اضافه کرد: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت ، استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده اند.

وی تصریح کرد: وجود واحدهای صنعتی دانش‌بنیان، صادرات‌گرا و نوع کیفیت کالاهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث ایجاد فضای رقابتی میان سرمایه‌گذاران شده که بازاریابی محصولات توسط شرکت‌های مدیریت صادرات در کشورهای مختلف می تواند هزینه‌های بخش تولید را کاهش دهد و بستر گسترده‌تری برای ورود محصولات داخلی خراسان رضوی را به بازارهای بین المللی فراهم کند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه امسال حاضر خواهند بود
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد