Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرتضی رشیدی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت:مدیریت شهری اصفهان هرساله با شروع ایام سوگواری اباعبداله الحسین (ع)، تمهیدات و فضا‌های حمایتی ویژه‌ای برای هیئت‌های مذهبی در سطح شهر فراهم می‌کند تا در کنار عزاداران حسینی به برگزاری هر چه باشکوه‌تر و بهتر این آیین مذهبی و هویتی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او  ضمن قدردانی از کمیسیون‌های اجتماعی و بهداشت شورای شهر افزود: امسال با توجه به شرایط پیش آمده تصمیم بر این شد که با حمایت شهرداری اصفهان، کمیسیون اجتماعی و کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی به ویژه معاونت بهداشت استان اصفهان، بسته‌های حمایت از سلامت عزاداران حسینی به آن‌ها اهدا شود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: مبلغ ۵ میلیارد ریال در قالب ۵۰۰ بن یک میلیون ریالی از سوی شهرداری اصفهان به منظور تهیه اقلام بهداشتی به هیئت‌ها اختصاص داده شده که هر هیئت به واسطه معرفی سازمان تبلیغات اسلامی حداقل ۵ بن یک میلیون ریالی دریافت می‌کند.

مرتضی رشیدی تصریح کرد: طبق فرآیند تعریف شده هر هیئت با مراجعه به نمایشگاهی با عنوان "هم عرض ارادت هم حفظ سلامت" که به همت معاونت بهداشت استان اصفهان مهیا شده، برای خرید ماسک، شیر‌های پدالی، مواد ضدعفونی و بهداشتی اقدام می‌کند.

او بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم در جامعه و عزاداری خاص، امسال فضا و رنگ و بوی شهری برای ایام محرم پررنگ‌تر از سال گذشته است و تمام گالری‌های شهروندی شهر به ایام عزاداری سید الشهدا اختصاص داده شده و معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برای این ایام رویداد‌هایی مختلفی در دل محلات و مناطق مختلف شهری برنامه ریزی کرده است.

گفتنی است؛ نمایشگاه "هم عرض ارادت هم حفظ سلامت"، ۳۰ مرداد از ساعت ۱۷ الی ۲۱ و ۳۱ مرداد و یکم شهریور از ساعت ۹ الی ۲۱ در خدمت رسانی به هیئت‌های مذهبی حاضر است.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه محرم ویروس کرونا عزاداران حسینی هیئت های مذهبی شهرداری اصفهان شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک و تجلیل از ایده‌های برتر در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، همایش ملی شهر دوستدار کودک امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ با شعار «چگونه محله ام را زیباتر کنم» با حضور میهمانانی از استانداری آذربایجان‌غربی، شورای اسلامی شهر ارومیه، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ارشاد استان و به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس سازمان فرهنکی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از سخنرانان این مراسم بودند.

در این همایش پویش "چگونه محله‌ام را زیباتر کنم"برگزار شد و از ۱۵۷ آثار ارسال شده، ۶ ایده برتر توسط داوران به عنوان آثار برتر انتخاب و با اهدای جایزه از نفرات برگزیده شده تجلیل به عمل آمد.

هدف اصلی شهر دوستدار کودک مشارکت کودکان و شنیده شدن صدای کودکان توسط مسئولین، مدیران و تصمیم‌گیران شهری است.

شهر دوستدار کودک زمینه ای فراهم می سازد تا این قشر از اجتماع که بی‌صدا هستند و نمی‌توانند صدا، نظرات، ایده‌ها، مسائل و مشکلات خود را به گوش بزرگ‌ترها برسانند، صدای آنها را به گوش مدیران، تصمیم‌گیران شهری رسانده و به این وسیله این نظرات و ایده ها در برنامه‌های توسعه شهری و مسائل مدیریت شهری انعکاس یابد.

کد خبر 750126

دیگر خبرها

  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین