Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل محبت خواه پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید، گفتگو و بررسی مشکلات مردم رودهن و اهالی مسکن مهر مهرآباد که با همراهی جمعی از مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات مسکن مهر مهرآباد با تعامل شهرستانی قابل حل است و در این راستا همه دستگاه‌ها باید برای حل مشکلات فعلی مسکن مهر کمک کنند و مردم هم پای کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه این نهاد در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی یاری رسان خواهد بود، گفت: آماده هستیم برای تمام کاربری‌های خدماتی، بهداشتی و آموزشی و فضای سبز کمک کنیم.

محبت خواه ادامه داد: وقتی زمینی را اختصاص می‌دهیم، باید به همان کاربری تخصیص داده شود و این موارد را با ظرفیت‌های قانونی پیگیری می‌کنیم و در این رابطه اختصاص زمین برای راه‌اندازی نانوایی حل و فصل می‌شود و فعالیت‌های اقتصادی بنگاه‌های املاک در حال رصد است.

یکی از مشکلاتی هم که مطرح شد برای تعاونی‌های ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ بود که جلسه تشکیل داده شده تصمیمات خوبی گرفته شد و قرار شد که نفراتی که در این تعاونی‌ها هستند با ارائه فرم (ج) سبز پالایش شوند تا حقی از کسی مورد تضییع قرار نگیرد.

کد خبر 5003825

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران دماوند ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا مراسم عزاداری شهرکرد روز خبرنگار گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی هفته دولت مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل

ایسنا/اردبیل معاون پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل گفت: یکی دیگر از عوامل اصلی فروش قرارداد به نام تعاونی‌های مسکن واهی و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

مرتضی طاهری‌فرد، ۱۳ اردیبهشت با اعلام خبر شناسایی و دستگیری یک دلال و واسطه فروش قراردادهای واهی زمین، افزود: در اجرای دستور ابلاغی دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و پلمب تمامی دفاتر مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف، یکی دیگر از عوامل اصلی فروش قرارداد به نام تعاونی‌های مسکن واهی و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

طاهری‌فرد افزود: از نامبرده ۴۰۰ فقره قرارداد سهم مالک واهی که در دست فروش به مردم بود، کشف شده است.

همچنین حسین سالاری معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل هم اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی جریان فسادزای حوزه زمین و مسکن اردبیل که با اعمال مجرمانه متعدد مانند فروش قرارداد سهام زمین شرکت‌های تعاونی واهی و منحل شده و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد یا فروش یک زمین به نفرات مختلف، موجب گرفتاری شهروندان زیادی شده بود، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

سالاری افزود: در بازرسی از بنگاه املاک وی، تعداد زیادی اوراق عادی و رسمی جعلی، اسناد و مدارک مالکیت جعلی مربوط به ادارات دولتی و مدارک مرتبط با برخی از تعاونی‌های مسکن کشف شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی