Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش‌ها و شایعات اخیر نشان داده‌اند که شرکت چینی هواوی در هفته جاری یا هفته آینده از نسخه جدید لپ‌تاپ سری میت‌بوک X رونمایی خواهد کرد. هم‌چنین، با توجه به اطلاعات موجود که در چند روز اخیر منتشر شده‌اند، احتمال می‌رود که این شرکت محصولاتی مانند بلندگوی پرتابل بلوتوثی FreeGo و EyeCare II را نیز معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، یک افشاگر مشهور چینی اعلام کرد که لپ‌تاپ جدید میت‌بوک X هواوی در چهار رنگ Frost Silver ،Interstellar Blue Green Mountain Daisy و Cherry Blossom به بازار عرضه می‌شود.

این فرد در ادامه افزود که لپ‌تاپ جدید هواوی چندان هم ارزان نیست. البته، قیمت آن در حداکثر حالت بیشتر از 10.000 یوآن نخواهد بود. طبق شایعات قبلی، بدنه این نوت‌بوک از جنس آلیاژ آلومینیوم بوده و استفاده از تراشکاری CNC در گوشه‌های بدنه جلوه زیبایی به آن می‌دهد. علاوه‌بر این، هواوی در محصول جدید خود از یک صفحه‌نمایش 13 اینچی 3K استفاده کرده است. وزن خالص میت‌بوک X معادل 1.05 کیلوگرم و ضخامت آن نیز به حدود 12.5 میلی‌متر می‌رسد.

در ادامه باید بگوییم که این لپ‌تاپ به احتمال زیاد از تراشه‌های Core i5 یا Core i7 نسل دهم شرکت اینتل و کارت گرافیک MX250 استفاده خواهد کرد. در کانفیگ حافظه‌ای هم رم 16 گیگابایتی به همراه حافظه 512 گیگابایت SSD وجود دارد. اطلاعات قبلی به ما می‌گویند که صفحه‌نمایش لپ‌تاپ جدید چینی‌ها 100 درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و یک دوربین مخفی‌شونده در آن تعبیه شده است. از سایر اطلاعات فاش شده در رابط با این محصول نیز می‌توان به بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos و دو پورت USB-C اشاره کرد.

این گزارش اشاره می‌کند که نسخه جدید میت‌بوک X همانند نسل قبلی خود از فن خنک‌کننده استفاده نمی‌کند. هواوی اولین شرکتی است که لوله‌های انتقال‌دهنده حرارت را به محور صفحه‌نمایش متصل می‌کند. دستگاه در این روش از میله نمایشگر به عنوان یک رادیاتور استفاده می‌کند. از آن جایی که این روش در نوع خود برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفته است، ما هیچ اطلاعات دقیقی درباره نحوه عملکرد آن نداریم.

یکی دیگر از افشاگران چینی هم قبلا اطلاعاتی را درباره این لپ‌تاپ منتشر کرده بود. بر این اساس، نوت‌بوک جدید هواوی دارای یک نمایشگر 13 اینچی بوده و از یک تاچ‌پد حساس به فشار نیز بهره می‌گیرد. میت‌بوک X بسیار نازک و سبک است. هیچ جزییاتی درباره قیمت‌گذاری این دستگاه در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره آن فاش شوند.

گزارش‌های دیگری هم به این موضوع اشاره کرده‌اند که هواوی و آنر دستگاه‌های دیگری را در رویداد اختصاصی خود معرفی خواهند کرد. تا آن زمان باید منتظر ماند و دید که این دو برند چه برنامه‌‌هایی در سر دارند. ما در حالت کلی می‌دانیم که لپ‌تاپ هواوی از یک طراحی بدون فن بهره می‌برد و به یک ترک‌پد موسوم به FreeTouch و فناوری NFC مجهز شده است. به نظر می‌رسد که هواوی لپ‌تاپ جدید خود را در تاریخ 19 اوت (29 مرداد) به بازار عرضه می‌کند.

منبعGizchina

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لپ تاپ هواوی لپ تاپ میت بوک لپ تاپ جدید میت بوک X

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

انتشارات پویانما امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳، با یک عنوان جدید حضور خواهد داشت و قرار است از کتاب «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» به تألیف دکتر علی بوذری در نمایشگاه رونمایی و به بازار نشر عرضه خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ انتشارات پویانما امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳، با یک عنوان جدید حضور خواهد داشت و قرار است از کتاب «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» به تألیف دکتر علی بوذری در نمایشگاه رونمایی و به بازار نشر عرضه خواهد شد.

همچنین کتاب‌های «تاریخچهٔ انیمیشن ایران و جهان»، «۲۰ روش برای طراحی دوخت»، «نشان داشت مجموعه نشانه‌های علیرضا وکیلی»، «آموزش کاربردهای نرم‌افزار کرل دراو x۸ در طراحی گرافیک»، «مبانی هنرهای تجسمی»، «هنر و تمدن در ایران باستان» و «چرخهٔ اقتصاد هنر در ایران» تجدید چاپ می‌شوند.

مهدی رضایی، مدیر انتشارات پویانما در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: همچنین کتاب‌های تازه‌ای همچون «برای حافظان سلامت»، «رابطه رنگ تبعیض ۲»، «آناتومی حروف؛ تطبیق ساختاری تایپ فارسی و لاتین» و «ماه ایرانی»، در نمایشگاه کتاب برای مخاطبین این حوزه به نمایش و در بازار نشر عرضه خواهد شد.

همچنین وی تأکید کرد: انتشارات پویانما امسال هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت مجازی شرکت خواهد کرد و کتاب‌های تجدید چاپ به‌صورت دیجیتالی و محدود در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • تولید و عرضه به بازار کفی طبی نانویی
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟